(februar) Dejligste mand jeg har mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Diana...

Idag har jeg bare en af de dage hvor jeg træt doven lidt trist osv. så kommer min dejlige kæreste ind og spørge mig om jeg ikke ville en smut til frisøren og forkæles lidt jo det ville jeg så gerne så mig over til frisøren og få vokset bryn blev så ikke klippet da jeg heller vil det hos min egen frisør på sjælland og det skal jeg så i morgen så kommer jeg hjem så har han klædt om til sit alm tøj staden for arbejds tøj og havet lavet frokost til mig nice det kunne jeg godt lide, da vi så havet spist synes han jeg skulle gå i seng og sove lidt så skulle han nok underholde Lucas lidt JA TAK lige hvad jeg havet brug for en time senere var Lucas sulten og han kommer så ind og lægger Lucas ved siden af mig så han kunne spise og derefter falde i søvn. og så var der ellers bare dømt kærester mens han sov

Lige sådan en dag jeg lige havet brug for at blive taget lidt over forkælet lidt og lidt kærlighed

Knus Diana men en ellers urolig Lucas idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

nilletøz

Sikke dog en dejlig kæreste du har dig der..

Det kunne min kæreste lærer noget af - ej han er nu meget god..

Så har du bare haft en god dag, det må være dejligt, bare at kunne være sig slev lidt, men tror nu at mine tanker alligevel vil være hos min bebs alligevel... *SS*

Men kender godt de dage hvor man bare ikke gider noget, og bare ikke orker noget... Dem har jeg også nogle gange.. *S*

Hvor er du heldig du skal til kbh i morgen, bare det var mig...
Men du må have en rigtig god tur...

Anmeld

5. maj 2009

finkedinke

Dejligt med en god mand, der kan forstå at selv om man er hjemme hele dagen på barsel kan man godt være træt.
Jeg er så heldig også at have en god mand. Men jeg har også indfanget ham som ung og trænet ham grundigt

Berith

Anmeld

6. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det lyder til, at du bare har haft en helt fantastisk dag og så på en dag, hvor man virkelig havde brug for det

Jeg sidder og bliver lidt misundelig hi hi hi

Anmeld

6. maj 2009

Mca<3

Ja det lyder hygsomt Jeg er jo blevet ladt alene nu , Henrik startede arbejde i mandags ,, Lidt underligt , nu havde man lige vænnet sig til han var hjemme.

Anmeld

7. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ja det lyder hygsomt Jeg er jo blevet ladt alene nu , Henrik startede arbejde i mandags ,, Lidt underligt , nu havde man lige vænnet sig til han var hjemme.

Ja ikk det er sgu dejligt at de er hjemme. Jeg nyder os bare at Claus går over i huset vi står op når vi har lyst slapper af om morgen med morgen mad osv og spiser GOD frokost hver dag, går ture med Jackie og lille mandan når han lige har brug for et time out det er sgu bare dejlig.

Knus Diana Som er helt flov over jeg ikke har fået skrevet tilbage til dig Men det med Lucas og Claus var kun en kort periode

Anmeld

7. maj 2009

D.B.L

Hvor skønt med forkælelse :0)

Er selv blevet stor forkælet af Jesper i denne uge med nye solbriller og et gavekort til min ynglings tøjbutik :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.