Gæt en anonym - kunne det ikke være sjovt...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Anonym trådstarter

Inspireret af den tråd der kører hvor man skal gætte en anonym ud fra ledetråde, kunne det så ikke være sjovt at se om folk kan gætte det ud fra profilbillede eller evt. profiltekst??

Jeg er ikke PLUS medlem, så jeg kan ikke tillade andre at svare anonymt - men hvis et plus-medlem synes det kunne være sjovt, må i da meget gerne oprette sådan en debat. Jeg er i hvert fald med så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Inspireret af den tråd der kører hvor man skal gætte en anonym ud fra ledetråde, kunne det så ikke være sjovt at se om folk kan gætte det ud fra profilbillede eller evt. profiltekst??

Jeg er ikke PLUS medlem, så jeg kan ikke tillade andre at svare anonymt - men hvis et plus-medlem synes det kunne være sjovt, må i da meget gerne oprette sådan en debat. Jeg er i hvert fald med så.

Du tænker på at jeg f.eks. indsætter et profilbillede - og så skal man gætte hvilken bruger det er?

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Du tænker på at jeg f.eks. indsætter et profilbillede - og så skal man gætte hvilken bruger det er?

Ja, præcis.

Anmeld

11. juli 2012

Benjamins'mor

Lyder som en sjov idé.
Er dog ikke selv PLUS-medlem.

Anmeld

13. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hmm jeg ville meget gerne oprette tråden for dig, men jeg kan ikke indsætte billeder fra profiler - jeg kan ikke gemme dem 

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Hmm jeg ville meget gerne oprette tråden for dig, men jeg kan ikke indsætte billeder fra profiler - jeg kan ikke gemme dem 

Men jeg tænkte bare, at folk selv skulle sætte deres eget profilbillede ind (som anonym selvfølgelig &nbsp.

Og så skal vi andre gætte hvem det er (nok også som anonym indtil man selv er blevet gættet) - ellers bliver det nok for nemt at gætte folk, hvis de er med til at gætte i tråden inden de selv er gættet. 

Gav det mening?? 

Anmeld

13. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Men jeg tænkte bare, at folk selv skulle sætte deres eget profilbillede ind (som anonym selvfølgelig &nbsp.

Og så skal vi andre gætte hvem det er (nok også som anonym indtil man selv er blevet gættet) - ellers bliver det nok for nemt at gætte folk, hvis de er med til at gætte i tråden inden de selv er gættet. 

Gav det mening?? 

Aaarh på den måde  Jamen jeg opretter tråden for dig, så der er mulighed for at besvare som annonym - jeg laver lige en henvisning til denne tråd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.