Hvordan siger man til folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Lullaby

at noget bestemt tøj i klæder dem?
Mine svigerinder har hver deres problem. Den ene har tabt sig sindssygt meget efter en fedmeoperation (a) og har derfor meget løse lår og min den anden svigerinde har taget en 15 kg på de sidste år og har derfor fået noget af en mave, hun ser gravid ud(b) Nå men de begge klæder sig ikke så pænt, i hvert fald ikke efter mine standarder. A tog den ene dag meget korte shorts på. De stoppede lige under ballerne og derfor når hun gik så flaprede hendes lår. B havde den ene dag købt en meget stram bluse som så gjorde at hendes mave endnu tydligere viste sig. Da de begge spurgte hvordan de så ud er jeg jo høflig og siger at de så pæne ud men tænkte helt klart det omvendte men hvordan siger man det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Mor.sander

Ja, hvordan siger man det endeligt ?

Gå og har det samme problem, hos mig er det bare min søster..
Hun er gået fra at være i en str. 36 til en str. 42-44 og jeg vil så nødig sorge hende..

<<<<<Men hun går stadigvæk rundt i tøj, der ville se skide godt ud på en i en str. 36 og som absorlut ikke ser godt ud i en str. 42.

Anmeld

5. maj 2009

LotteGabriella

hmm altså hvis min veninde eller mor mv. spørger mig hvad jeg synes så siger jeg min ÆRLIGE mening men på en pæn måde Er ikke til det der med at pakke tingene ind og gå rundt om grøden mv......hvis de spørger selv så skal de også ha' den ÆRLIGE mening....ville selv blive vildt skuffet, hvis jeg spurgte min veninde om hvordan hun synes mine nye bukser sad og jeg så fandt ud af at hun havde løjet for at skåne mig...så måtte hun heller sige at de ikke sad så godt og fakisk fik mig til f-eks- at se tykkere ud og hun nok ville bytte dem hvis det var...så ville jeg da i det mindste slippe for at gå rundt og ligne en idiot, når jeg selv troede at jeg var lækker

Anmeld

6. maj 2009

DK

Hvis de spøger selv, så sig sandheden på en pæn måde. F.eks. Jeg kan godt se du har tabt dig helt vildt, men jeg synes de shorts er lidt for korte, eller jeg synes ikke din trøje er så pæn, men jeg er helt vild med din nederdel eller lign.
Hvis de ikke spørger så lad endelig være med at blande dig Det kan kun gå så galt så galt (af erfaring bliver man klog)

Anmeld

6. maj 2009

Honningblomst

Tja...jeg ville nok bare sige at jeg ikke synes det er så klædeligt....altså sandheden og ikke så meget andet.
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.