Ferie i Tyrkiet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

th

Skal lige hører om der er nogen tyker herinde, der kan hjælpe mig.....

vi har bestilt ferie til tyrkiet om 14 dage, men vi er usiker på om der er en barneseng på hotellet.

Så er der nogen der kan oversætte dette for mig fra Dansk til tyrkisk?? så jeg kan skrive til dem

Hej

Vi har bestil ferie ved jer her i Juli måned, vi har en lille dreng med på 1 år, og ville hører og vi kan være sikker på at der er en barneseng, eller om man selv skal have en med?

Hilsen Pernille Hansen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Ina33

Hvorfor skriver du ikke bare til dem på engelsk, mon ikke de forstår det?

Anmeld

8. juli 2012

Troldemommi

tror du ikke det er okay du skriver på engelsk? de lever jo trods alt af turister :-)

god ferie

Monica

Anmeld

8. juli 2012

th

Ina33 skriver:

Hvorfor skriver du ikke bare til dem på engelsk, mon ikke de forstår det?

Da jeg desværre er ordblind er jeg blevet taget ud fra både engelsk og tysk i mange år og kan derfor slet ikke skrive det på engelsk desværre.

Anmeld

8. juli 2012

th

Monica P skriver:

tror du ikke det er okay du skriver på engelsk? de lever jo trods alt af turister :-)

god ferie

Monica

Da jeg desværre er ordblind er jeg blevet taget ud fra både engelsk og tysk i mange år og kan derfor slet ikke skrive det på engelsk desværre

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Har I bestilt gennem et rejsebureau? For dér under faciliteter kan man se det...

Anmeld

8. juli 2012

th

MorDk skriver:

Har I bestilt gennem et rejsebureau? For dér under faciliteter kan man se det...

ja vi har bestil via skovrejser.dk.

vi har snakket med dem og de har snakket med det tyske rejseselskab, som vi skal flyve med og de har skrevet til hotellet at vi gerne ville have en barneseng, men rejseselskabet kunne ikke love os at der var en barneseng, derfor ville jeg skrive direkte til hotellet selv, og høre, for synes det er træls at tage en rejseseng med på 10 kilo og så der står en når vi kommer fra.

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

th skriver:

ja vi har bestil via skovrejser.dk.

vi har snakket med dem og de har snakket med det tyske rejseselskab, som vi skal flyve med og de har skrevet til hotellet at vi gerne ville have en barneseng, men rejseselskabet kunne ikke love os at der var en barneseng, derfor ville jeg skrive direkte til hotellet selv, og høre, for synes det er træls at tage en rejseseng med på 10 kilo og så der står en når vi kommer fra.

Ja ok det kan jeg godt se... Håber I finder en løsning

Anmeld

8. juli 2012

Merii

Jeg er tyrker og har oversættet ovenstående ))MerhabaSizin otelinizde temmuz ayinda tatil ayarladik, benim bir yasinda oglum var ve odada cocuk yataginiz/Besik bulunuyormu, yoksa bizimmi getirmemiz gerekiyo?saygilar

Anmeld

8. juli 2012

stud mor

prøv google translate.. Det bliver nok ikke perfekt tyrkisk el engelsk, men mon ikke de forstår det alligevel.

god tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.