Hvilke ris bruger I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

FrkT

Tauf skriver:

Vi bruger pose ris. Det er billigst og nemmest:-)

Det er bestemt ikke billigst  Og da egentlig heller ikke nemmere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Maja_4000

FrkT skriver:

Vi bruger oftest den blanding med Parboiled og vilde ris, som man kan købe. Dem ELSKER jeg  Og hvis manden ikke lige synes det skal være dem, så bliver det altid Basmati-ris.... 

Kan lige tilføje at kogeposer er BANDLYST fra både mandens og min side.... det er sq ligesom pulverris... kan slet slet ikke forstå alle jer der bruger dem 

Pulverris ?

Anmeld

12. juli 2012

Maja_4000

Solstrålebørn skriver:

Hehe, jeg prøvet så mange gange og fået det forklaret mange gange, det lykkes bare ikke... 

Hehe , okay

Anmeld

12. juli 2012

L&V

FrkT skriver:

Det er bestemt ikke billigst  Og da egentlig heller ikke nemmere....

Kommer da an på om man ska koge en hel pose alm ris for at få bare en smugle ris der er vellykkedet

Anmeld

12. juli 2012

FrkT

Pulverris ?

Ja... de bliver alt for grødagtige i konsistensen. Ligesom når du køber det der ris-efterligning til at koge risengrød med.... klammo 

Anmeld

12. juli 2012

FrkT

Månsson skriver:

Kommer da an på om man ska koge en hel pose alm ris for at få bare en smugle ris der er vellykkedet

LOL  Ja det gør det selvfølgelig. Men seriøst, det er slet ikke så svært... og det smager så meget bedre 

Anmeld

12. juli 2012

L&V

FrkT skriver:

LOL  Ja det gør det selvfølgelig. Men seriøst, det er slet ikke så svært... og det smager så meget bedre 

Ja jeg syntes os det smager meget bedre De andre klister sådan

Anmeld

12. juli 2012

Maja_4000

FrkT skriver:

Ja... de bliver alt for grødagtige i konsistensen. Ligesom når du køber det der ris-efterligning til at koge risengrød med.... klammo 

Jeg aner ikke hvad pulverris er Men det er vidst meget godt så :b Hehe

Anmeld

12. juli 2012

mpr

Vi bruger Jasmin ris men det er mest fordi kæresten ikke vil spise andet Kunne nu godt nøjes med sådan nogle almindelige kogeposer man kan købe

Anmeld

12. juli 2012

Plysbjørnen

Maja_4000 skriver:

Jeg glemte jo de mest almindelige før .. Så nu kommer den lige igen

Jeg bruger normalt ris i kogeposer... Men når jeg laver Risengrød bruger jeg grødris...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.