Føler mig godt nok som den onde stedmor lige for tiden...
Skal sige alt 400 tusinde gange før min bonus datter høre efter... Og har været nød til at hæve stemmen imens vi var på camping hvis hendes far ikke var i nærheden fordi det kan ikke passe at ting skal gå i stykker fordi man ikke høre efter... Og selv når hendes far var der så var han også nød til at tale højt for at få hende til at lytte..
Men ih altså bliver så irriteret over det.... Men det har bare været utroligt hvor mange gange man skulle sige ting til hende inden hun hørte efter siden vi fik hende på ferie i torsdags... Og hvis det ikke passer hende skriger hun op og kalder en dum og jeg ved snart ikke hvad... Og 5 minutter efter siger hun at hun elsker en.. Kan ikke finde ud af om det er krokodille tåre eller om hun bare er yderst pjevset for tiden.. Hun er pyller over ingen ting for tiden

Forstår det slet ikke hun er glad og alt muligt men det er bare som om hun giere sig selv op og når vi så stopper hende bliver hun rigtig sur og irratabel...
Ved ikke hvad jeg skal gøre... Får det skidt med mig selv hver gang jeg skal skælde eller rette på hende.. Men når man er ude eller får gæster, så vil jeg altså heller ikke ses på som en af dem der ikke kan styre det barn der er der.. 
Er det bare helt normalt når man er 4½ eller hvad er det lige der sker? Syntes det er ærgerligt at kæresten og jeg skal gå og være irriterede og vrisse af hinanden fordi vi er trætte af at hun ikke høre efter...
Anmeld