Michela eller Michala

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn kan i bedst lide og hvordan vil i stave det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.426 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvilket navn kan i bedst lide og hvordan vil i stave det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Giraffen

Anonym skriver:

eg synes at ch-navnene lægger mest op til dobbelt l, fx Michelle og Michella - Mikele vidste jeg slet ikke var et navn så kan bedst lidt Mikela

Men jeg tror faktisk jeg ville stave det Michaela, men er ik så tosset med navnet hvis jeg skal være helt ærligt - uanset stavemåde

Anmeld

8. juli 2012

.....

Michella, slut bom  (De to L'er er meget vigtige). Andre stavemåder er helt hen i vejret efter min mening

Anmeld

8. juli 2012

FrkT

Hvordan udtales navnene?

Hvis Michela og Mikela fx udtales ens, altså ligesom Mikela, så synes jeg helt klart I skal stave det sådan også, Mikela. For hvis I staver det Michela, så tror jeg helt automatisk folk vil udtale det Misjella, når de ser det....

Anmeld

8. juli 2012

Maja_4000

FrkT skriver:

Hvordan udtales navnene?

Hvis Michela og Mikela fx udtales ens, altså ligesom Mikela, så synes jeg helt klart I skal stave det sådan også, Mikela. For hvis I staver det Michela, så tror jeg helt automatisk folk vil udtale det Misjella, når de ser det....

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Michela/Mikela udtales Mi - ke - la og Michala/Mikala udtales Mi - ka - la. 

Kunne godt være vi skulle find nogle andre navne med M, vi er enig om at hun skal starte med M ligesom storebror.  

Anmeld

8. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Michela/Mikela udtales Mi - ke - la og Michala/Mikala udtales Mi - ka - la. 

Kunne godt være vi skulle find nogle andre navne med M, vi er enig om at hun skal starte med M ligesom storebror.  

Eeeeelsker de navne  Ville selv skrive Mikela eller Michaela.  Kendte en der hed Michaela engang, og det var intet problem for folk at forstå. 

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Eeeeelsker de navne  Ville selv skrive Mikela eller Michaela.  Kendte en der hed Michaela engang, og det var intet problem for folk at forstå. 

Lige nu er vi selv mest til Mikala 

Storebror hedder Marcus og ved godt det er en del mere brugt, men vi vælger de navne vi kan lide.

Michelle,Maya/Maja og Merle har vi også snakket om. 

Anmeld

8. juli 2012

Anonym skriver:

Storebror hedder Marcus og ved godt det er en del mere brugt, men vi vælger de navne vi kan lide.

Mikala er også rigtig fint. Kan jeg rigtig godt lide.  Synes da også bare i skal vælge det i kan lide  Om det ene er almindeligt og det andet ikke, synes jeg ikke betyder en dyt. 

Anmeld

8. juli 2012

Anonym skriver:

Marcus og Mikala går da SÅ godt sammen.

Og Markus og Merle også!

Mikala er så bare lettere at udtale i andre lande. Det går jeg selv en del op i, og synes det er værd at tage med i overvejelserne. 

Søger i andre navne med M? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.