South Beach kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Tullepigen90

Jeg er lige begyndt på South Beach kuren og NØJ hvor er den effektiv!! Jeg har allerede på et døgn tabt 1100 gram og jeg kunne efter et par dage mærke at jeg fik voldsomt meget mere energi og overskud. Det kan virkelig anbefales! Og jeg kan tydeligt mærke at jeg har fået det så meget bedre på mange områder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

come2

Tullepigen90 skriver:

Jeg er lige begyndt på South Beach kuren og NØJ hvor er den effektiv!! Jeg har allerede på et døgn tabt 1100 gram og jeg kunne efter et par dage mærke at jeg fik voldsomt meget mere energi og overskud. Det kan virkelig anbefales! Og jeg kan tydeligt mærke at jeg har fået det så meget bedre på mange områder

hva går den ud på?

Anmeld

8. juli 2012

Tullepigen90

Man skal spise en masse kød, grøntsager og undgå kulhydrater, men samtidig er det meget vigtigt at man får en masse fedtstoffer - dog skal det være de rigtige.. Prøv at Google det på nettet, der står en masse om det

Anmeld

8. juli 2012

Jones

At du vejer så meget mindre efter så kort tid skyldes ikke at du har tabt fedt, men at du er i gang med at tømme dine glykogendepoter fordi du ikke spiser særlig mange kulhydrater. Du skal derfor ikke forvente at vægttabet fortsætter med samme fart. Husk at det der er interessant er fedttab, ikke vægttab :-)

Anmeld

8. juli 2012

Dustmuz

Jones skriver:

At du vejer så meget mindre efter så kort tid skyldes ikke at du har tabt fedt, men at du er i gang med at tømme dine glykogendepoter fordi du ikke spiser særlig mange kulhydrater. Du skal derfor ikke forvente at vægttabet fortsætter med samme fart. Husk at det der er interessant er fedttab, ikke vægttab :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.