kan man redde sine strækmærker????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.080 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Anonym trådstarter

ååååååååååååååååh..... vil så gerne af med mine strækmærker ... det er ca. 3 mdr siden jeg har født.... men har fået mange strækmærker... har i nogle råd til hvordan jeg kan få dem væk!!!!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

ååååååååååååååååh..... vil så gerne af med mine strækmærker ... det er ca. 3 mdr siden jeg har født.... men har fået mange strækmærker... har i nogle råd til hvordan jeg kan få dem væk!!!!?

Du kan ikke få dem væk. Med mindre du bliver opr. De vil være i huden... sådan er det (desværre) Men de kan synes mindre med årene... Sørg for at drikke masser af vand og hold din hud fugtig/smidig med en god bodylotion/creme... det er mit bedste råd!

Anmeld

8. juli 2012

Kamulla

you have to lern leving with them... jeg har også mange... der er intet at gøre.. det er en bristning i din underhud.. mm . man fjerner det hud hvor der er strækmærker så forsvinder de ikke... de kan blive mindre lillae hvis de får sol.. bemærk at de først må sol efter 6-12 mdr efter fødsel.. med tiden bliver de mere og mere lyse

Anmeld

8. juli 2012

Mutti2B

He he, da jeg læste overskriften tænkte jeg: Hvem vil dog gerne redde/beholde sine strækmærker

Jeg har hørt at du kan reducere dem altså gøre dem mindre tydelige med laser behandling. Prøv at google laser mod strækmærker

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du kan ikke få dem væk. Med mindre du bliver opr. De vil være i huden... sådan er det (desværre) Men de kan synes mindre med årene... Sørg for at drikke masser af vand og hold din hud fugtig/smidig med en god bodylotion/creme... det er mit bedste råd!

er det rigtigt.. kan man virkelig ikke få dem væk... øv øv øv ...
tak for dit råd... (:

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

er det rigtigt.. kan man virkelig ikke få dem væk... øv øv øv ...
tak for dit råd... (:

Nej men som en anden også skrev kan laser beh. vidst også være en mulighed... dog tror jeg ikke de kan forsvinde helt...

Har dog ikke undersøgt det yderligere. Har haft strækmærker på lårene siden jeg var 14 år og har bare accepteret dem. Er gravid for anden gang. Fik ingen på maven sidst... men nu er der begyndt at komme en lille smule. Sådan er det bare. Jeg kalder dem "babystreger" eller "Kærlighedslinier" ♥ De kommer jo af én grund... ens GULD *S*

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

tak for jeres svar
jaaa, det kunne være jeg skulle google det...
jeg har desværre taget meget sol her på det sidste

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nej men som en anden også skrev kan laser beh. vidst også være en mulighed... dog tror jeg ikke de kan forsvinde helt...

Har dog ikke undersøgt det yderligere. Har haft strækmærker på lårene siden jeg var 14 år og har bare accepteret dem. Er gravid for anden gang. Fik ingen på maven sidst... men nu er der begyndt at komme en lille smule. Sådan er det bare. Jeg kalder dem "babystreger" eller "Kærlighedslinier" ♥ De kommer jo af én grund... ens GULD *S*

ja det kan man også kalde dem

Anmeld

8. juli 2012

.....

Mutti2B skriver:

He he, da jeg læste overskriften tænkte jeg: Hvem vil dog gerne redde/beholde sine strækmærker

Jeg har hørt at du kan reducere dem altså gøre dem mindre tydelige med laser behandling. Prøv at google laser mod strækmærker

Har jeg også hørt noget om . Strækmærker er jo altid..mindre pæne, i starten , men som tiden går, bliver de jo hudfarvet og "passer" til resten af huden, selvom man stadigvæk kan se fordybningerne

Anmeld

8. juli 2012

(august)

Hej

Jeg fødte for knap 6mdr siden ornat gennem de sidste 3 mdr smurt, morgen og aften, med noget som hedder Bio-Oil, som kanindtast Matas. Det har hjulpet gevaldigt. De forsvinder ikke, men det hjælper huden til at de bliver mindre synlige hurtigere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.