Gode råd modtages

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er lige Ano..

Jeg er næsten 40 uger henne, har haft bækkensmerter siden uge 12 og er gevaldig træt af at være gravid nu

Jeg græder hver dag og kan næsten ikke gå, jeg kan ikke selv få tøj af og på og kan ikke tage mig af min store datter heller.

Så jeg vil jo bare rigtig gerne føde snart, jeg har tidligere Aks, så jeg må ikke blive sat igang, jeg inderligt fortrudt at jeg ikke har fået pks, for så ville hun have været ude i sidste uge.

Jeg overvejer kræftigt at ringe til føde gangen idag og bede dem undersøge mig indvendigt, om livmorhalsen er væk og slimproppen gået, så jeg i morgen kan ringe til min jordmor og bede hende om at bestille tid til PKS, det har jeg fået afvide at jeg godt kan, da jeg er i blåt team.

Jeg orker ikke være gravid mere, jeg led og ked af det hele tiden, og er bange for at gå helt ned inde jeg har født

Ved i om de gider kigge på en på det grundlag eller er der andet man kan gøre?

håber i kan hjælpe mig, og helst ikke noget negativt, det kan jeg ikke tåle på nuværende tidspunkt, uden at bryder sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Ditte-3

jeg er sikker på vis du snakker med din jormor om hvordan du har det sygisk så vil hun sette nogle ting i gang med sygehuset. da det kan udarte sig i fx fødselsdeprisjon og det er jo ik meningen de vil jo helst ha vi får en god oplevelse med det hele

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

jeg er sikker på vis du snakker med din jormor om hvordan du har det sygisk så vil hun sette nogle ting i gang med sygehuset. da det kan udarte sig i fx fødselsdeprisjon og det er jo ik meningen de vil jo helst ha vi får en god oplevelse med det hele

Ja det er også det jeg frygter, sådan som jeg har det nu, så er h*n bare er problem som skal væk. Og det er frygteligt at have det sådan jeg er bange for at jeg ikke elsker den når den kommer ud?!? Jeg elsker den nemlig ikke lige nu hold op jeg føler mig sin en lorte mor. Elsker min store pige, og elskede hende under hele graviditeten, sådan er det bare ikke med den lille

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da helt sikkert at du ska snakke med din Jordmor om en evt igangsættelse og ellers kejsersnit! Tror da ik der er nogen som vil dømme dig. Det er jo dig der ved bedst hvordan du har det! Vh stime

Anmeld

8. juli 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

Ja det er også det jeg frygter, sådan som jeg har det nu, så er h*n bare er problem som skal væk. Og det er frygteligt at have det sådan jeg er bange for at jeg ikke elsker den når den kommer ud?!? Jeg elsker den nemlig ikke lige nu hold op jeg føler mig sin en lorte mor. Elsker min store pige, og elskede hende under hele graviditeten, sådan er det bare ikke med den lille

ved godt hvordan du har det havde det sådan med min 3 grevidet, og den her gang hjælper de bare så meget for at det skal blive en god oplevelse for mig og er 100 på vis du kommer ud med dine tanker så skal de nok tag dig seriøs de er der jo kun for en ting og det er for at hjælpe dig husk det s.

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes da helt sikkert at du ska snakke med din Jordmor om en evt igangsættelse og ellers kejsersnit! Tror da ik der er nogen som vil dømme dig. Det er jo dig der ved bedst hvordan du har det! Vh stime

Tak for dit svar, jeg ringer i hvet fald til min jordemor imorgen, fødegangen kan vel heller ikke gøre så meget? :/

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

ved godt hvordan du har det havde det sådan med min 3 grevidet, og den her gang hjælper de bare så meget for at det skal blive en god oplevelse for mig og er 100 på vis du kommer ud med dine tanker så skal de nok tag dig seriøs de er der jo kun for en ting og det er for at hjælpe dig husk det s.

Ja det ved jeg, min største frygt ville være at de så mig uegnet som mor fordi jeg har det som jeg har det

Anmeld

8. juli 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

Ja det ved jeg, min største frygt ville være at de så mig uegnet som mor fordi jeg har det som jeg har det

kan godt forstå du tinker sådan. men mender 4 ud af 10 kvinder får fødseldeprisjon og det er bestemt ikke noget man selv er skyld i og har ik noget at gøre med om man er en god mor eller ikke , og det vil derimod være meget beder du får snakked med jormoren nu om det end når du har født for at minske cjanserne for det sker, kan også være det hele bare er trals nu at være grevid og slet ik har noget med deprisjoner at gøre men de vil ik se ned på dig de vil hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.