Er bare så bange og forstår ingenting;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Anonym trådstarter

For få dage siden lavede jeg en lykkelig tråd om min graviditet..

Jeg tog til lægevagt pga smerter i morges og derinde fik jeg lavet en graviditetstest og test for blærebetændelse. Negativ graviditetstest selvom jeg er 5+2 og har testet positiv 5 gange hjemme. Har blødt en smule ind imellem den seneste uge.

Lægen siger at når den er negativ hjemme og har de andre symptomer, er graviditeten nok gået til grunde. Der var bakterier i urinen, så fik behandling for blærebetændelse.

Tog hjem, tog smertestillende og lagde mig til at sove.

Vågnede tre timer senere og havde lidt mere ondt og frøs. Ringede til lægevagten og sagde at jeg var bange. Det var så en anden læge og han sagde at hende fra i morgen skriver at den var svagt positiv. Hvorfor sagde hun ikke det til mig

Blev nægtet en skanning igen, fik besked på at slappe af og vente til i morgen. Fatter bare ikke hvad der sker, om det er graviditet udenfor livmoderen eller hvad det er

Tak fordi du læste med, ved godt det er langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

klmf

Prøv at tage en test selv og så tag den derfra! Så må du tage kontakt til egen læge i morgen tidlig.

Har du ondt fra bllærebetændelsen, kan du evt. tage 2 panodiler, så du også kan slappe lidt af. Kroppen er i gang med at bekæmpe en betændelse, så har brug for hvile

God bedring og håber bloppen stadig er der

Anmeld

8. juli 2012

camillahej

Hej søde bare slap af kan sagtens være du stadig er gravid håber jeg hvertfal prøv at test igen hjemme på fx en digital 

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Prøv at tage en test selv og så tag den derfra! Så må du tage kontakt til egen læge i morgen tidlig.

Har du ondt fra bllærebetændelsen, kan du evt. tage 2 panodiler, så du også kan slappe lidt af. Kroppen er i gang med at bekæmpe en betændelse, så har brug for hvile

God bedring og håber bloppen stadig er der

Har testet og den ser ud som de andre. Den bliver ikke tydeligere som det var det lægevagten gik mest op i

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

camillahej skriver:

Hej søde bare slap af kan sagtens være du stadig er gravid håber jeg hvertfal prøv at test igen hjemme på fx en digital 

Har testet. Den ser ud som de andre jeg har taget den sidste uge, HCG stiger vist ikke Men tak for svar

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Ikke andre der har nogle kloge/trøstende ord?!

Anmeld

8. juli 2012

B&J

jeg er super ked af det du går igennem lige nu det må være et helvede... uvisheden omkring det hele

håber snart du får det hele bekraftede

jeg håber bare alt er godt der inde i maven

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg er super ked af det du går igennem lige nu det må være et helvede... uvisheden omkring det hele

håber snart du får det hele bekraftede

jeg håber bare alt er godt der inde i maven

Tak

Anmeld

8. juli 2012

camillahej

Anonym skriver:

Har testet. Den ser ud som de andre jeg har taget den sidste uge, HCG stiger vist ikke Men tak for svar

Er jeg ked af 

Anmeld

8. juli 2012

smokin

Du får et stort knus af mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.