Kan man få fødselsklip 2 gange? (SU)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Frøken J.

Hej piger!

Sad og tænkte på om man kan få fødselsklip mere end én gang under sin uddannelse? Fx hvis man får 2 børn under uddannelse?? Har læst og læst på SUs hjemmeside og SU-loven, men synes overhovedet ikke det fremgår tydeligt nogen steder.. Nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

tekop89

Det har jeg hele tiden stærkt gået ud fra at man kan, men kan da godt se at det ikke står nogen steder. 

Synes bare at det ville være underligt, hvis S.U.-styrelsen havde "bestemt" at man kun måtte få ét barn under uddannelsen. 

Men kan du ikke skrive en mail til S.U-kontoret på din uddannelse? De plejer at være gode til at hjælpe. 

Anmeld

8. juli 2012

Miia90

er der baby på vej eller planlægger i bare ?

Anmeld

8. juli 2012

nielsen80

Det er jeg ret sikker på, at jeg gik på uni med en der gjorde, desuden bør man kunne i følge eksperter på min.mave(se link)

http://www.min-mave.dk/ekspertpanel/?nid=25288

Anmeld

8. juli 2012

Frøken J.

Miia90 skriver:

er der baby på vej eller planlægger i bare ?

Vi har det i tankerne, men det kommer jo helt sikkert an på sådan noget med økonomi

Anmeld

8. juli 2012

Frøken J.

tekop89 skriver:

Det har jeg hele tiden stærkt gået ud fra at man kan, men kan da godt se at det ikke står nogen steder. 

Synes bare at det ville være underligt, hvis S.U.-styrelsen havde "bestemt" at man kun måtte få ét barn under uddannelsen. 

Men kan du ikke skrive en mail til S.U-kontoret på din uddannelse? De plejer at være gode til at hjælpe. 

Jamen samme her! Har bare tænkt "Ja da", men så alligevel... hmm!!

Det kan jeg godt, men de har sommerferielukket, lidt surt når man godt gade vide det NU

Anmeld

8. juli 2012

Frøken J.

nielsen80 skriver:

Det er jeg ret sikker på, at jeg gik på uni med en der gjorde, desuden bør man kunne i følge eksperter på min.mave(se link)

http://www.min-mave.dk/ekspertpanel/?nid=25288

Jeg er også "ret sikker", bare ikke HELT sikker

Anmeld

8. juli 2012

tekop89

Frøken J. skriver:

Jamen samme her! Har bare tænkt "Ja da", men så alligevel... hmm!!

Det kan jeg godt, men de har sommerferielukket, lidt surt når man godt gade vide det NU

Årh ja, selvfølgelig har de det. Typisk. Det der sommerferie noget har S.U.-kontoret da slet ikke brug for. Sikke noget pjat.  

Anmeld

8. juli 2012

Miia90

Frøken J. skriver:

Vi har det i tankerne, men det kommer jo helt sikkert an på sådan noget med økonomi

helt bestemt håber for jer det kan lade sig gøre

Anmeld

30. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Det kan man sagtens!
Jeg har nemlig en veninde der venter nummer to til december og hun får 12 fødselsklip igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.