Date ideer - Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.293 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

SHERO

Ihh jeg har brug for hjælp... Nu skal trolden passes for første gang siden han var 10 måneder, og jeg skal på date i morgen..

Har lovet at jeg finder ud af hvad vi skal lave, og er HELT tom for ideer... Han vil helst noget hvor der ikke er for mange mennesker.. Aros har lukket og det var min eneste idé..

Nogen der kan hjælpe..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

nov3

et spil mini golf på toppen af bruuns...

Anmeld

8. juli 2012

Rsa

Tullen85 skriver:

Ihh jeg har brug for hjælp... Nu skal trolden passes for første gang siden han var 10 måneder, og jeg skal på date i morgen..

Har lovet at jeg finder ud af hvad vi skal lave, og er HELT tom for ideer... Han vil helst noget hvor der ikke er for mange mennesker.. Aros har lukket og det var min eneste idé..

Nogen der kan hjælpe..?

Hvis vejret er godt, kunne I jo også tage på picnic ved marselis, Risskov eller andet.Finde et stille og roligt sted uden for mange mennesker...

Cafeerne er nok overcrouded og bio er for kedeligt... 

Anmeld

8. juli 2012

Mutti2B

Hvad med en tur på Segway

www.segworld.dk

Anmeld

8. juli 2012

tarkoflen

Mutti2B skriver:

www.segworld.dk

Lige det jeg skulle til at foreslå ;-) ellers stemmer jeg også for at købe noget lækkert mad eller lave noget selv og finde en god park ;-)

Anmeld

8. juli 2012

SHERO

Mutti2B skriver:

www.segworld.dk

Ej det var en sjov idé.. Hvis man bare lige ser bort fra at skal have hjelm på og hattehår på første date.. Vil jeg helt sikkert spørge om han har lyst til..

Anmeld

8. juli 2012

SHERO

Rsa skriver:

Hvis vejret er godt, kunne I jo også tage på picnic ved marselis, Risskov eller andet.Finde et stille og roligt sted uden for mange mennesker...

Cafeerne er nok overcrouded og bio er for kedeligt... 

Jahh tænker også der er mange inde i byen nu hvor folk får sommerferie.. :/ havde håber på at sculpure by the sea stadig var der, men det er slut.. øv bøv

Anmeld

8. juli 2012

Jones

I min verden er en date altid noget med at sidde derhjemme og snakke  en kop kaffe eller et glas rødvin. Det giver efter min mening mest indblik i personen 

Anmeld

8. juli 2012

SHERO

Jones skriver:

I min verden er en date altid noget med at sidde derhjemme og snakke  en kop kaffe eller et glas rødvin. Det giver efter min mening mest indblik i personen 

Det er også klart at fortrække, men når man ikke kender personen i forvejen er det nu altid bedst at mødes offentligt..

Anmeld

8. juli 2012

Jones

Tullen85 skriver:

Det er også klart at fortrække, men når man ikke kender personen i forvejen er det nu altid bedst at mødes offentligt..

Det er nok en udmærket idé at tænke sådan som pige. Jeg er mand og tænker snarere på hvordan jeg kan få hende hjem til mig selv hurtigst muligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.