Øv!!! Snydt, troede lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Annana89

... At det var vores tur til at tage på fødegangen i nat! Vågnede kl. 3 med ret kraftige plukveer/veer lå sÅ små 2 timer og kunne mærke der blev værre og værre. Jo mere ondt det gjorde jo gladere blev jeg næsten, men så pludselig stoppede de bare:0/ øv øv altså... 

Og idag er det min termi så det havde da ellers passet helt perfekt! Ihhh

Men måske er det tegn til at der sker noget mere indenfor det næste døgn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv Øv!!  For at der snart sker noget og håber at du får en rigtig god fødsel!! Vh stine

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Øv Øv!!  For at der snart sker noget og håber at du får en rigtig god fødsel!! Vh stine

Ja det kunne altså være skønt! Vi går en tur i skoven og så senere arbejde i haven! Så håber jeg det sætter lidt skuB i processen

Og tusind tak!

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Ja det kunne altså være skønt! Vi går en tur i skoven og så senere arbejde i haven! Så håber jeg det sætter lidt skuB i processen

Og tusind tak!

Husk at spise en lækker frokost også! Jeg ku i hvert fald slet ik spise noget , da jeg først fik veer og man bruger godt nok meget energi på sådan en fødsel! 

Skynd jeg ud og nyde det dejlige vejr! Vh stine

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Husk at spise en lækker frokost også! Jeg ku i hvert fald slet ik spise noget , da jeg først fik veer og man bruger godt nok meget energi på sådan en fødsel! 

Skynd jeg ud og nyde det dejlige vejr! Vh stine

Jep det vil jeg huskE

Anmeld

8. juli 2012

projekt-ønskebarn

Øv bøv, hvor typisk.

Krydser for at det var optakt til en snarlig fødsel - Lyde rlidt sådan

Håber næste update bliver "jeg har født" 

Anmeld

8. juli 2012

Ditte-3

uhhh lyder som siste gang ved mig dagen før havde jeg også sådan og det hele gik bare i sig selv igen men så gik jeg en lang tur og kl 12 om natten ville jeg sove vågned så kl 1 ved at vandet gik så held og lykke med det her fra og  for det snart sker

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

projekt-ønskebarn skriver:

Øv bøv, hvor typisk.

Krydser for at det var optakt til en snarlig fødsel - Lyde rlidt sådan

Håber næste update bliver "jeg har født" 

Ja blev næsten også helt skuffet over at smerten forsvandt! Men håber os det måske var en "øver" og der måske kommer noget varrigt i aften/nat!

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

Ditte-3 skriver:

uhhh lyder som siste gang ved mig dagen før havde jeg også sådan og det hele gik bare i sig selv igen men så gik jeg en lang tur og kl 12 om natten ville jeg sove vågned så kl 1 ved at vandet gik så held og lykke med det her fra og  for det snart sker

Ihh håber det kunne være lidt samme optakt så! Har lige knoklet 4 timer i haven så har gjort mit for at sætte skub i det!!  for at der sker mere i nat/aften så!!

Min mand har os gættet på at det ville blive d. 9 og ikke d. 8 så måske han går hen og får ret

Anmeld

8. juli 2012

projekt-ønskebarn

Det tror jeg ikke er helt utænkeligt. Venter spændt på en Update  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.