Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trunte87 skriver: HejJeg overvejer at få lavet en tatoovering på håndledet med min datters navn og fødsel dato, og lidt mønster på også. Er der nogen der har nogle gode råd som feks og fortælle om hvordan det føles? For er lidt nervøs ved tanken. Og hvis i har nogle billleder må i da gerne vise dem Mange tak
HejJeg overvejer at få lavet en tatoovering på håndledet med min datters navn og fødsel dato, og lidt mønster på også. Er der nogen der har nogle gode råd som feks og fortælle om hvordan det føles? For er lidt nervøs ved tanken. Og hvis i har nogle billleder må i da gerne vise dem Mange tak
Jeg har en tus på håndleddet .. Altså det gør lidt ondt, det kan man vist ikke komme helt fra men lad mig sige det sådan at jeg har tatoveringer andre steder hvor det har gjort mere ondt.. Jeg fik en gang at vide at det gjorde mest ondt at blive tatoveret over sine knogler og hvor man har meget fedt .. og ja det fik jeg af vide da tatovøren var igang med min første tus og det var på et sted med ja, lidt ekstra fedt (Hoften). Fordi ja, jeg gik jo ud fra at der måtte det jo gøre mindst ondt men nej
Vedhæfter et billede af den ca. 10 minutter efter den er lavet.
Synes ikke lige det kom med i den anden ?
malliebooh skriver: Jeg har en tus på håndleddet .. Altså det gør lidt ondt, det kan man vist ikke komme helt fra men lad mig sige det sådan at jeg har tatoveringer andre steder hvor det har gjort mere ondt.. Jeg fik en gang at vide at det gjorde mest ondt at blive tatoveret over sine knogler og hvor man har meget fedt .. og ja det fik jeg af vide da tatovøren var igang med min første tus og det var på et sted med ja, lidt ekstra fedt (Hoften). Fordi ja, jeg gik jo ud fra at der måtte det jo gøre mindst ondt men nej Vedhæfter et billede af den ca. 10 minutter efter den er lavet.
Trunte87 skriver: Okay men hvor ondt gjorde det for en skala fra 1-10?
Okay men hvor ondt gjorde det for en skala fra 1-10?
4-5 stykker første gang , men han mente den manglede fylde så han kørte den over lige efter igen hvor det jo selvfølgelig er ømt og der var jeg oppe på 8-9 tror jeg
malliebooh skriver: 4-5 stykker første gang , men han mente den manglede fylde så han kørte den over lige efter igen hvor det jo selvfølgelig er ømt og der var jeg oppe på 8-9 tror jeg
Trunte87 skriver: Puha... Hvor lang tid tog det så at lave?
Puha... Hvor lang tid tog det så at lave?
20-30 minutter, kan ikke lige huske det men det var ikke ret længe. Min første tatovering tog 2 timer og det var uden pause
malliebooh skriver: 20-30 minutter, kan ikke lige huske det men det var ikke ret længe. Min første tatovering tog 2 timer og det var uden pause
Trunte87 skriver: Okay Min kæreste mener ikk at det tager mere end 10-20 ca alt efter om det går som det skal.Jeg tænker også mere på at hvis man kan føde et barn så kan man oss få en tatoo.
Okay Min kæreste mener ikk at det tager mere end 10-20 ca alt efter om det går som det skal.Jeg tænker også mere på at hvis man kan føde et barn så kan man oss få en tatoo.
Jeg er ret sikker på at det ville tage mere end 10-20 minutter. Jeg har også en tus der består af 2 bogstaver og en lille sommerfugl og det tog 20 minutter. Ja det ville jeg nu nok mene at man kan
Har en sommerfugl på håndleddet synes smerten er meget forskellig alt efter hvor på håndleddet det er, da huden nogen steder er tyndere end andre.
Jeg synes man vender sig til smerten som arbejdet skrider frem, og kan hvertfald sige at det gør mere ondt bag øret!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128