hvornår begyndt i at bruge kkapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

bvn

hej. 

jeg har en søn på 7 uger. så vil jeg vide hvornår vi skal have købt? da vi vil have en klapvogn til ham. men hvornår kan han bruge den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

TNBC

bvn skriver:

hej. 

jeg har en søn på 7 uger. så vil jeg vide hvornår vi skal have købt? da vi vil have en klapvogn til ham. men hvornår kan han bruge den? 

jeg mener at tvillingerne var omkrin tre måneder da de kom i klapvogn 

Anmeld

8. juli 2012

bvn

okay. så vil det sige at det skade ikke hvis barnet bruge klapvogn allerede 3 mdr? da nogle af mine veninde siger bedste de er 6-7 mdr. så vil høre jeres meninge.

Anmeld

8. juli 2012

TNBC

bvn skriver:

okay. så vil det sige at det skade ikke hvis barnet bruge klapvogn allerede 3 mdr? da nogle af mine veninde siger bedste de er 6-7 mdr. så vil høre jeres meninge.

Læg ryggen ned, bruge en  Slee Bee. men drengene er sunde og raske. har ikke taget nogen skade

Anmeld

8. juli 2012

TNBC

bvn skriver:

hej. 

En debat om det samme fra 2008

Anmeld

8. juli 2012

Fenja09

Vi skal først til at bruge klapvogn nu og vores datter er lidt over 10 måneder. Synes slet ikke at det har været nødvendigt før - vi har altid brugt barnevognen når vi skulle noget.

/Fenja

Anmeld

8. juli 2012

Tona

bvn skriver:

hej. 

Han kan ligge i den allerede nu i en lift  

Hvis I så køber en der er godt polstret og beregnet til at sove i, så kan han ligge direkte i den når han vokser ud af liften. Senere kan han sidde halvvejs op i den ligesom i en skråstol og til sidst sidde helt op. Han kan self. også sove i den.

Jeg kan varmt anbefale Basson Milan som desuden heller ikke er for dyr

Anmeld

8. juli 2012

bvn

jeg har tænkt pp købe klapvogn i seo mdr så er han cirka 3 mdr og 2 uger.

og min søn elsjer at sidder på skråstol. så derfor tænker jrg på købe den en klapvogn i slut af aug ellers starte af sep mdr. 

men er bange for om det skade barns ryg. og vil have en klap vogn som kan ligger og sove og sidde.

Anmeld

8. juli 2012

Kongmulle

bvn skriver:

jeg har tænkt pp købe klapvogn i seo mdr så er han cirka 3 mdr og 2 uger.

og min søn elsjer at sidder på skråstol. så derfor tænker jrg på købe den en klapvogn i slut af aug ellers starte af sep mdr. 

men er bange for om det skade barns ryg. og vil have en klap vogn som kan ligger og sove og sidde.

Husk at din søn ikke må sidde ret meget op ( heller ikke i skråstol). Det kan ryggen ikke tåle. max 2x10 min om dagen.

Anmeld

8. juli 2012

Koen.

Her begyndte vi først ved 7 mdr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.