Jeg får streeeees

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

An&Jo

og fortryder nu at vi ikke bare tog den fine seat vi havde hentet tilbud på..

Ej det er nu fint nok, om et par år kan vi få noget der er endnu bedre..

Men for filan hvor er brugtbilsmarkedet bare noget crap at finde rundt i, og så er vi slet ikke enige omkring hvad vi har brug for..
Det skal nok blive sjovt når vi skal ud og kigge på et par stykker imorgen som vi godt kunne tænke os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Men for filan hvor er brugtbilsmarkedet bare noget crap at finde rundt i, og så er vi slet ikke enige omkring hvad vi har brug for..
Det skal nok blive sjovt når vi skal ud og kigge på et par stykker imorgen som vi godt kunne tænke os..

Hihi det er altid mega svært at finde en bil.. Her er vi heller ikke helt enige ..  

Anmeld

8. juli 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Hihi det er altid mega svært at finde en bil.. Her er vi heller ikke helt enige ..  

ja det er vildt svært..

Men vi endte med at skrive slutseddel på en Peugeot 206 1,4 HDI SW 5 dørs..

Så nu skal vi bare have den hjem, men der skulle lige laves service på den, den skal have monteret træk, og så skal den igennem syn og så have plader på, så vi kan hente den på onsdag..

Kan slet ikke vente med at hente den, for det er nemlig mig der skal køre den første tur, i min allerførste bil hvor jeg er medejer..

Anmeld

8. juli 2012

come2

An&Jo skriver:

Håber i bliver glade for den.

Jeg har dog kun dårlige erfaringer med peugeot, men håber i er mere heldige

Anmeld

8. juli 2012

An&Jo

come2 skriver:

Håber i bliver glade for den.

Jeg har dog kun dårlige erfaringer med peugeot, men håber i er mere heldige

Det håber jeg da at vi er, men vi har heldigvis et halvt års reklamations ret fordi vi har købt ved en forhandler, så vi kører til FDM og får den tjekket op her om et par måneders tid, og så får vi skrevet op alt hvad der er i vejen og kører så til forhandleren og forlanger det bliver lavet..

Anmeld

8. juli 2012

come2

An&Jo skriver:

Det håber jeg da at vi er, men vi har heldigvis et halvt års reklamations ret fordi vi har købt ved en forhandler, så vi kører til FDM og får den tjekket op her om et par måneders tid, og så får vi skrevet op alt hvad der er i vejen og kører så til forhandleren og forlanger det bliver lavet..

God idé

jeg skiftede min ud for 3 mdr siden ca.

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

ja det er vildt svært..

Men vi endte med at skrive slutseddel på en Peugeot 206 1,4 HDI SW 5 dørs..

Så nu skal vi bare have den hjem, men der skulle lige laves service på den, den skal have monteret træk, og så skal den igennem syn og så have plader på, så vi kan hente den på onsdag..

Kan slet ikke vente med at hente den, for det er nemlig mig der skal køre den første tur, i min allerførste bil hvor jeg er medejer..

Uhh det lyder spændende  

Bliver da bare super godt med den første køre tur 

Anmeld

9. juli 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Uhh det lyder spændende  

Bliver da bare super godt med den første køre tur 

Det er meget spændende..

Glæder mig bare til at det bliver onsdag nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.