17+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Camillos

Miss BananaHammock skriver:

Ja det går stærkt - pludselig er jeg i 3 trimester. Prøver at tage en dag af gangen og nyde det - men glæder mig nu bare mega til at mærke spark!

det kan jeg godt forstå.. jeg har foranliggende moderkage og har først mærket rigtige spark her i uge 25+ så der kan gå noget tid endnu .. alle de bekymringer man kan ha ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Miss BananaHammock

Camillos skriver:

det kan jeg godt forstå.. jeg har foranliggende moderkage og har først mærket rigtige spark her i uge 25+ så der kan gå noget tid endnu .. alle de bekymringer man kan ha ..

ja for søren. Min ligger bagved - så satser på uge 20 ca. Tror måske jeg mærkede noget igår da jeg lå i sengen, men det kunne også bare være indbildning.

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

Miss BananaHammock skriver:

ja for søren. Min ligger bagved - så satser på uge 20 ca. Tror måske jeg mærkede noget igår da jeg lå i sengen, men det kunne også bare være indbildning.

tror den er god nok hvis man først synes man mærker noget .. Uha... det bliver skønt for dig at mærke liv

Anmeld

10. juli 2012

Miss BananaHammock

Camillos skriver:

tror den er god nok hvis man først synes man mærker noget .. Uha... det bliver skønt for dig at mærke liv

Men tænker bare jeg burde mærke det igen - så må hellere mærke efter de næste par dage

Men ja - det bliver helt fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.