morgensang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

charlottekri

hej tøser
sagen er den at mine forældre holder sølvbrullyp her d. 9 / 6 men jeg aner ikke rigtigt hvad man skal synge til morgen sang....
Jeg har selv en ide om at "katinka, katinka, luk vinduet op" skal med, men hvor mange sange synger man normalt, og hvilke??? kom gerne med nogle ideer (og gerne teksten, for kan jo være at jeg ikke kender dem )

på forhånd tusind tak de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Mimic

den klassiske er jo helt klart den der "det er så yndigt(at følges ad)"... ved ikke om du kender den..:???

Anmeld

5. maj 2009

DK

Linda skriver:

den klassiske er jo helt klart den der "det er så yndigt(at følges ad)"... ved ikke om du kender den..:???

Den sang vi også for vores forældre.

Anmeld

5. maj 2009

fam.4xc

og den der med om lidt er kaffen klar........

Anmeld

5. maj 2009

Tina2

Mener man starter med "I Østen stiger solen op"....

Anmeld

5. maj 2009

ekzunz

Bestiller i ikke nogle musikere? Hvis i gør det, så ved de helt sikkert hvad man plejer - og du kan sikkert også få dem til at tage et lille hæfte med til alle, med teksterne...

Anmeld

6. maj 2009

charlottekri

Znuzke skriver:

Bestiller i ikke nogle musikere? Hvis i gør det, så ved de helt sikkert hvad man plejer - og du kan sikkert også få dem til at tage et lille hæfte med til alle, med teksterne...

der er ikke helt råd til musikere... vi er 2 der er på elevløn og de 2 andre går stadig i folkeskole... men ellers fin plan

Anmeld

6. maj 2009

charlottekri

tror faktisk jeg har bestemt mig nu
vi starter med katinka, luk vinduet op, derefter det er så yndigt at følges ad, og til sidst ninas morgensang

tusind tak for hjælpen tøser!!!!

Anmeld

6. maj 2009

ekzunz

charlottekri skriver:

der er ikke helt råd til musikere... vi er 2 der er på elevløn og de 2 andre går stadig i folkeskole... men ellers fin plan

Det er sgu også sure penge at bruge - tror det er en meget god forretning for de musikere - men de skal selvfølgelig meeeeget tidligt op, så det er måske meget fair

Googlede lige hurtigt denne her - aner ikke om det er noget værd, men det skulle være tekster til de mest gængse sølvbryllups-morgensange

http://www.morgenserenade.dk/?s=morgensang

Anmeld

6. maj 2009

charlottekri

Znuzke skriver:

Det er sgu også sure penge at bruge - tror det er en meget god forretning for de musikere - men de skal selvfølgelig meeeeget tidligt op, så det er måske meget fair

Googlede lige hurtigt denne her - aner ikke om det er noget værd, men det skulle være tekster til de mest gængse sølvbryllups-morgensange

http://www.morgenserenade.dk/?s=morgensang

super, mange tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.