Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Kommer du til Roskilde engang imellem ?
Kommer du til Roskilde engang imellem ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: Byder 200,- for alle 5..
Byder 200,- for alle 5..
Camilla.. skriver: Holder fast på de 250
Holder fast på de 250
Ok
Camilla.. skriver: Hej tøser Da vores søn lige tog et spring i ble str. står vi med et par pakker uåbnet libero bleer, str 5. Vil gerne sælge dem lidt billiger end hvad de bliver solgt for De kan afhentes i Glostrup eller Albertslund. Sender helst ikke, da de nok bliver ret dyrt i porto Byd.
Hej tøser Da vores søn lige tog et spring i ble str. står vi med et par pakker uåbnet libero bleer, str 5. Vil gerne sælge dem lidt billiger end hvad de bliver solgt for De kan afhentes i Glostrup eller Albertslund. Sender helst ikke, da de nok bliver ret dyrt i porto Byd.
Nu ved jeg ikke om der ligger en bilka eller føtex nær dig - men i min lokale føtex her på østerbro er de søde til at bytte bleer hvis størrelsen ikke passer længere og pakkerne er uåbne.
CS skriver: Nu ved jeg ikke om der ligger en bilka eller føtex nær dig - men i min lokale føtex her på østerbro er de søde til at bytte bleer hvis størrelsen ikke passer længere og pakkerne er uåbne.
Camilla.. skriver: Hvad nu hvis man ikke har bon?
Hvad nu hvis man ikke har bon?
Jeg har aldrig haft bon med
CS skriver: Jeg har aldrig haft bon med
Camilla.. skriver: når okay.tak for info.
når okay.tak for info.
Velbekomme, det er værd at prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128