At fjerne neglelak uden neglelakfjerner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.352 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Skal til barnedåb imorgen, og har derfor påført mig en neglelak her til aften Problemet er bare, at neglelakken var blevet lidt stiv, så den var svær at påføre, og har fået en del på huden på fingrene.. Men hvordan fjerner man det, hvis man helst vil undgå at bruge neglelakfjerner? eller andet giftigt stads?? Måske jeg skulle prøve at file det af, med en neglefil??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

CamillaSoefelt

Frk P. skriver:

Skal til barnedåb imorgen, og har derfor påført mig en neglelak her til aften Problemet er bare, at neglelakken var blevet lidt stiv, så den var svær at påføre, og har fået en del på huden på fingrene.. Men hvordan fjerner man det, hvis man helst vil undgå at bruge neglelakfjerner? eller andet giftigt stads?? Måske jeg skulle prøve at file det af, med en neglefil??

Uh nej da, så blir din negl altså ødelagt efter min mening... Det ville jeg virkelig ikke. Tror du enten må gemme din negle godt og ellers bare se at få det fjernet og så vaske hænderne godt

Anmeld

7. juli 2012

Blirnokaldrigfru

CamillaSoefelt skriver:

Uh nej da, så blir din negl altså ødelagt efter min mening... Det ville jeg virkelig ikke. Tror du enten må gemme din negle godt og ellers bare se at få det fjernet og så vaske hænderne godt

Altså jeg vil bare gerne have fjernet det der har ramt huden? det må gerne blive på neglen men neglelakfjerner er jo giftigt - og vel især hvis det skal påføres direkte på huden?? hmm, måske må jeg lære at have lidt mere tålmodighed

Anmeld

7. juli 2012

CamillaSoefelt

Frk P. skriver:

Altså jeg vil bare gerne have fjernet det der har ramt huden? det må gerne blive på neglen men neglelakfjerner er jo giftigt - og vel især hvis det skal påføres direkte på huden?? hmm, måske må jeg lære at have lidt mere tålmodighed

Nå for søren, bare på huden? Så tror jeg sagtens du kan file det væk!! hihi

Anmeld

7. juli 2012

SHERO

Frk P. skriver:

Jeg plejer bare at kunne fjerne det med sæbe og knofedt..

Anmeld

7. juli 2012

Blirnokaldrigfru

CamillaSoefelt skriver:

Nå for søren, bare på huden? Så tror jeg sagtens du kan file det væk!! hihi

Det må jeg prøve men jeg har self heller ikke gjort det nemt for mig selv - farven er sort hehe

Anmeld

7. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Tullen85 skriver:

Jeg plejer bare at kunne fjerne det med sæbe og knofedt..

Jeg har vasket fingre med sæbe - grundigt .. men må lige prøve at gnide lidt hårdere - det var måske lidt mere sundt og behageligt end neglefilen

Anmeld

7. juli 2012

SHERO

Frk P. skriver:

Jeg har vasket fingre med sæbe - grundigt .. men må lige prøve at gnide lidt hårdere - det var måske lidt mere sundt og behageligt end neglefilen

Det tror jeg bestemt.. :-D Jeg synes i hvert fald ikke det er så slemt at få af...

Men til en anden gang, så kan man altid putte lidt neglelakfjerne i laken og fortynde den så den er lettere at putte på..

Anmeld

7. juli 2012

CamillaSoefelt

Frk P. skriver:

Det må jeg prøve men jeg har self heller ikke gjort det nemt for mig selv - farven er sort hehe

Prøv det!

Haha, det jo typisk.

Altså det gode trick er jo at fjerne den med spidsen af neglen lige så snart det er kommet på huden..

Anmeld

7. juli 2012

CamillaSoefelt

Tullen85 skriver:

Det tror jeg bestemt.. :-D Jeg synes i hvert fald ikke det er så slemt at få af...

Men til en anden gang, så kan man altid putte lidt neglelakfjerne i laken og fortynde den så den er lettere at putte på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.