Sødmælk, Vælling eller modermælks erstatning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.002 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

pernille-82

Jeg er begyndt at stoppe med at amme efter 9 dejlige men også hårde måneder. Jeg nød det virkelig, men Celina begyndte at bide og hive i mine brystvorter (AAAAV!). Så er det jo ik sjovt længere. Men Er sødmælk så nok mht næring, mæthed, energi osv? Hun sover heller ik mere end max 5 timer af gangen om natten. Så det ku være skønt, hvis hun ville sove min. 9 timer i stræk. Har i nogle idéer til, hvordan det kan lade sig gøre?

Hilsen den sørgmodige mor, som savner lidt at amme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

Fam. Madsen

pernille-82 skriver:

Jeg er begyndt at stoppe med at amme efter 9 dejlige men også hårde måneder. Jeg nød det virkelig, men Celina begyndte at bide og hive i mine brystvorter (AAAAV!). Så er det jo ik sjovt længere. Men Er sødmælk så nok mht næring, mæthed, energi osv? Hun sover heller ik mere end max 5 timer af gangen om natten. Så det ku være skønt, hvis hun ville sove min. 9 timer i stræk. Har i nogle idéer til, hvordan det kan lade sig gøre?

Hilsen den sørgmodige mor, som savner lidt at amme

hej

jeg synes ikke du skal nøjes med sødmælk men gå over og give hende noget MME, hvis du er meget i tvil så kan du jo ringe til din sundhedsplejeske eller læge men her hjemme får min søn stadigvæk nat flaske som består af vælling og han er 1 år.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.