Er fandme skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Anonym trådstarter

ja jeg skriver lige ano ..

sagen er den at min morfar har lånt vores bil da deres bil er gået i stykker .. så ringer min mors kæreste fandme idag til min far og spørger hvor meget han kan tillade sig at køre i vores bil og jeg ser sådan her ud  da min far fortæller det .. så fandme om min morfar ikke har lånt vores bil ud til min mors kæreste uden at spørge os om det .. det syntes jeg sq er for dårligt .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

sagen er den at min morfar har lånt vores bil da deres bil er gået i stykker .. så ringer min mors kæreste fandme idag til min far og spørger hvor meget han kan tillade sig at køre i vores bil og jeg ser sådan her ud  da min far fortæller det .. så fandme om min morfar ikke har lånt vores bil ud til min mors kæreste uden at spørge os om det .. det syntes jeg sq er for dårligt .. 

Ej jeg var blevet ret gal.. Det er sku ikk i orden !!

Anmeld

7. juli 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg var altså blevet tosset. Måske derfor at jeg aldrig låner min bil ud.

Jeg synes du skal sige at det altså ikke er iorden !! Ellers kan han jo ikke låne bilen en anden gang

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Ej jeg var blevet ret gal.. Det er sku ikk i orden !!

Jeg syntes sq os det er for dårligt ..

Anmeld

7. juli 2012

MorDk

Det er IKKE ok!

Heller ikke forsikringsmæssigt!

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg var altså blevet tosset. Måske derfor at jeg aldrig låner min bil ud.

Jeg synes du skal sige at det altså ikke er iorden !! Ellers kan han jo ikke låne bilen en anden gang

Det gjorde jeg sq os .. så manden ringede og sagde at det var for dårligt at bare låne vores bil ud uden vores viden .. 

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er IKKE ok!

Nej det er det sq ikke .. så det er sidste gang vi låner den ud .. den holder godt nok stille lige pt da min mand er i norge og arbejde .. men det er jo ikke meningen at den skal lånes ud til højre og venstre .. 

Anmeld

7. juli 2012

Nadja+Baby+2012

MorDk skriver:

Det er IKKE ok!

Forsikringsmæssigt er det ligegyldigt om det er morfaren eller morens kæreste.. Bare lige for at rette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.