Update på gummistøvler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

MorDk

Mor til Liva skriver:

Det er den korte model du har ikk?

Jeg vil super gerne have de lange, men har for tykke læg, så nu har jeg tænkt jeg gerne vil ha den korte, men de forhandles ikke hvor jeg bor, så det er lidt svært når jeg ikk kan prøve dem og se om jeg kan passe dem om læggen...

Jeg har den korte (dem på billedet)

Er super glad for dem og er Så glad for jeg lyttede til pigerne herinde. Jeg havde enormt svært ved at bestemme mig nemlig...

jeg valgte de korte da jeg har ret korte ben (er 158 cm lav) sååå.... + at jeg sys de høje er for "varme"....

Men jeg vil ihvertfald anbefale Ilse Jacobsens gummistøvler ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Mor til L&S

MorDk skriver:

Jeg har den korte (dem på billedet)

Er super glad for dem og er Så glad for jeg lyttede til pigerne herinde. Jeg havde enormt svært ved at bestemme mig nemlig...

jeg valgte de korte da jeg har ret korte ben (er 158 cm lav) sååå.... + at jeg sys de høje er for "varme"....

Men jeg vil ihvertfald anbefale Ilse Jacobsens gummistøvler ♥

Sys du at de er brede? Tænker om jeg ville kunne passe dem, når jeg har brede leg?!

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Mor til Liva skriver:

Sys du at de er brede? Tænker om jeg ville kunne passe dem, når jeg har brede leg?!

Jeg vil sige de er bredere end hunter og vagabond samt viking som jeg har prøvet....

Der er snørre i så de kan justeres. Så ja jeg tror faktisk de ville være gode selvom man har bred læg. Og især dem i 3/4.... (Dem som jeg har)

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

MorDk skriver:

Jeg vil sige de er bredere end hunter og vagabond samt viking som jeg har prøvet....

Der er snørre i så de kan justeres. Så ja jeg tror faktisk de ville være gode selvom man har bred læg. Og især dem i 3/4.... (Dem som jeg har)

Tak - tror jeg vil prøve at bestille et par.. Er de alm i str?

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Mor til Liva skriver:

Tak - tror jeg vil prøve at bestille et par.. Er de alm i str?

De er lidt store i str. siger de.

Jeg bruger str. 36. Og har købt en 36 og de passer mig fint. Kommer også til at passe perfekt med en varm sok i når det bliver koldere...

Såååå hold dig til din str. hvis du også ønsker at kunne få en sok i...

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

MorDk skriver:

De er lidt store i str. siger de.

Jeg bruger str. 36. Og har købt en 36 og de passer mig fint. Kommer også til at passe perfekt med en varm sok i når det bliver koldere...

Såååå hold dig til din str. hvis du også ønsker at kunne få en sok i...

Ok - tak

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Mor til Liva skriver:

Ok - tak

Det var så lidt! Held & Lykk med "Projekt Gummistøvler" Håber liiige du giver en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.