(juli) Har været ved jordemoder idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Mathilde

..og alt ser super fint ud
Lillepigen har lagt sig klar med hovedet ned i mit bækken og min jordemoder sagde, at nu ville hun ikke vende sig igen.
Så er det derfor hun hele tiden sparker mig i ribbenene
Har jeres små pus også allerede lagt sig til rette og hvordan har i det ellers?

Knus Mathilde 29+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Knudsen

Hejsa..
Jeg var også ved jordemoder igår, hun sagde også at bettemanden lå med hovedet nedad, men da det jo er min anden gang er der meget mere plads, så han kan sagtens nå at vende sig flere gange endnu..
Han blev vurderet til 1200 gram, så han vejer det han skal.

Da vi skulle høre hjertelyd havde han hikke, det lød sjovt. Det var mærkeligt at man kunne høre det, så tydeligt.

Jeg har lidt svært ved at sove for tiden, han nuller hele tiden rundt. Jeg mindes slet ikke at vores datter var så aktiv hele tiden... Men det er også dejligt at blive bekræftiget i at alt er ok derinde..

Janni 28+

Anmeld

6. maj 2009

Mathilde

Ej hvor sjovt at i kunne høre han havde hikke dejligt at alt er som det skal være... Min jordemoder har ikke vurderet lillepigens vægt endnu, men til 3D scanning, da jeg var 28+2 blev hun vurderet til 1180g, så det var helt fint
Jeg vågner ikke ved at hun mosler rundt, men kan godt vågne fordi det er besværligt at vende sig
Måske mærker du mere aktivitet her anden gang fordi han har god plads derinde...
Jeg ELSKER også at mærke aktivitet, selvom det efterhånden godt kan være lidt ubehageligt.... men det er bare så livsbekræftende

Knus Mathilde 30+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.