Fremleje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Anonym trådstarter

Fremleje af lejlighed som er lejet af boligforeningen - er vel at træde i foreningens regler?

Her hvor vi bor må man ikke det.. Der er en der har gang i det nu - Kan man ikke blive smidt ud for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det kan man sikkert - men kun hvis boligforeningen finder ud af det, og det gør de jo kun hvis nogen sladrer - og der synes jeg nok at man er lidt småborgerlig hvis man får ondt i rumpen af den slags og rent faktisk sladrer...

Anmeld

5. maj 2009

Anonym trådstarter

Vi havde fået afvide at man godt måtte af bestyrelsens herude... Bestyrelsen er gået til boligforeningen med det.. da viceværten skulle ind derover, var det jo ikke dem selv der var der - Men andre der var flyttet ind...

Anmeld

5. maj 2009

pussekat

hejsa
man må ikke fremleje en lejlighed som er borligforeningen også selv om du skal ud og rejse i et år man bliv smidt ud vis boligforeningen for det af høre det gør man her hvor jeg bor

Anmeld

5. maj 2009

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
man må ikke fremleje en lejlighed som er borligforeningen også selv om du skal ud og rejse i et år man bliv smidt ud vis boligforeningen for det af høre det gør man her hvor jeg bor

Så må vi se om de bliver smidt ud dem der har gjort det...

Anmeld

5. maj 2009

fam.4xc

Rosa skriver:

Det kan man sikkert - men kun hvis boligforeningen finder ud af det, og det gør de jo kun hvis nogen sladrer - og der synes jeg nok at man er lidt småborgerlig hvis man får ondt i rumpen af den slags og rent faktisk sladrer...

kommer sørme da helt an på hvilke typer der overtager lejligheden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.