Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 25+5 og min ryg gør pisse ondt, uanset om jeg sidder, ligger, eller står, Min mave er iskold og gør ondt!!! Hvad fanden er det??? :-X
Det føles som gas i maven og som om jeg skal skide! Har pisse ondt i ryggen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ønskebarnet12 skriver: Jeg er 25+5 og min ryg gør pisse ondt, uanset om jeg sidder, ligger, eller står, Min mave er iskold og gør ondt!!! Hvad fanden er det??? :-X Det føles som gas i maven og som om jeg skal skide! Har pisse ondt i ryggen
Ondt i ryggen mere ved hofterne og bag ved hofterne
ring til fg... din mave må hvist ikke værer kold og gører ondt og lige blive tjekket
mahanna skriver: ring til fg... din mave må hvist ikke værer kold og gører ondt og lige blive tjekket
Det varer i ca 10 min og så forsvandt det, har mærket liv i de her dage rigtig meget, så ved ikke om jeg skal ringe eller ej?
Ønskebarnet12 skriver: Det varer i ca 10 min og så forsvandt det, har mærket liv i de her dage rigtig meget, så ved ikke om jeg skal ringe eller ej?
hvis det er faldet til ro igen tror jeg ikke det er noget... det kan være nogle plukveer du har haft... stadigvæk ondt i lænden ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128