Åh, det der med afbrudt søvn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Sitrani

Ja, skal bare lige høre her andre..

Kan jeres børn god sove videre, hvis der middagslur bliver afbrudt..?

Vi har fx i dag været på besøg hos en fra mødregruppen. Min datter blev lagt ud og sove hos hende, ude i haven. Kl. var 12 og hun faldt i søvn med det samme. Min veninde der, fra mødregruppen, siger så, at hun skal til fødselsdag senere på dagen, og skulle i bad og lige nå en lur inden de skulle afsted, så jeg kunne godt fornemme, at det nok var tid til at vi smuttede hjemad.

Problemet er så, at min jo selvfølgelig stadig sover, da hun kun lige havde fået sovet knap 1 time. men jeg triller afsted med hende, og det går fint, indtil 20 meter fra hoveddøren - dér vågner hun så.. Nå, jeg slæber hende op i lejligheden, og ud i altanbarnevognen, hvor hun stadig ligger.. Kl. er nu 14, og jeg har prøvet at få hende til, at sove i over 3 kvarter.. Hun virker ikke udhvilet eller noget, men kan bare ikke falde i søvn igen - og sådan er det, hvis vi afbryder hendes søvn - ikke fordi det sker særlig ofte, men NÅR det sker, så fucker det helt op....

Hvordan er det hos jer? Kan I godt bære rundt på jeres børn, eller transportere dem fra sted til sted, uden de vågner? Eller i så fald, hvordan får I dem til at sove igen??

Jeg værner ret kraftigt om hendes middagslur, da det er den eneste hun får... Så HADER når vi bliver nødt til at afbryde hende i den på den ene eller den anden måde, da jeg ikke ret gerne gør det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Sitrani

Anyone..?

Anmeld

7. juli 2012

Koen.

Nej kan vi ikke, hvis Lærke sover til middag og hun bliver vækket så sover hun ikke mere den dag og det er lige meget om hun har sovet 15 min eller 3 timer så vi afbryder helst heller ikke hendes lur!

Anmeld

7. juli 2012

modesty

Det har jeg ikke kunnet siden min dreng var cirka 2 mdr. (han er knap 9 mdr.) Og gør det aldrig. Hvis han sover i vognen, så bliver jeg ude til han vågner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.