optakt til fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

graj

Hej de damer

I går aftes gik min slimprop og jeg fik tegnblødning, som jeg har haft lige siden. Jeg har haft det rigtig underligt hele natten, altså ondt i ryggen, murren i underlivet osv.
I dag har jeg en masse plukkeveer men intet regelmæssig dog har jeg en smerte der går fra lænde og ned i benene.
Undskyld sproget .. men jeg har altså også følelsen af at jeg skal skide hele tiden.
Er det mon en optakt til fødsel? Og skal jeg evt. ringe til fødegangen?Jeg er 39+6 i dag og bassemanden blev skudt til at veje 3500 g. for 2½ uge siden.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Drømme

Hvis det gør dig mere tryg kan du altid ringe til fødegangen, og evt høre om de vil tjekke dig..

Mit eget forløb startede med vandet gik, og der var ingen tvivl. En halv time efter kom veerne.. Havde kraftige plukveer et par uger forinden.. Men har ingen anelse om slimproppen gik før eller sammen med vandet..

Når jeg fik kraftige plukveer kunne jeg ikke snakke i et par sekunder, når jeg fik veer knurrede jeg og kunne ikke snakke i et halvt minut ca, mens veen var på sit højeste..

Held og lykke med fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.