Anonym skriver:
Ja lige præcis.. Det er præcis de samme svar jeg får.. Eller så kan de ikke forstå at når jeg har en uddannelse, hvorfor jeg så søger som kassedame.. Ja det er nok fordi der ikke er andre job at søge.. Ihh det er træls..
Jeg har heldigvis kun gået ledig siden den 8 december.. men bliver mere og mere depri for hver måned der går.. 
Nej de fatter sjovt nok ikke at man bare gerne vil arbejde!!!
Ja jeg nåede til et punkt til sidst hvor jeg bare slet ikke gad søge mere... Nu går jeg så på barsel på mandag, men de sidste mange måneder har jeg virkelig ikke søgt noget særligt... Bare sendt en standard ansøgning ud... Både fordi jeg vidste jeg ikke fik job som gravid, men også fordi jeg simpelthen bare havde givet op, jeg havde ingen motivation til sidst overhovedet, jeg vidste jo jeg fik afslag, hvis jeg da overhovedet fik nogen respons...
Men jeg håber min barsel kan give mig et pusterum og jeg så har mod på at lave intensiv jobsøgning igen bagefter, og at der så er mere at søge.... desværre er min uddannelse bare over to år gammel på det tidspunkt, så det er sikkert svært at finde noget, da min teoretiske viden er forældet og jeg ingen erfaring har 
Men så må man jo starte et helt andet sted, enten med et ufaglært job hvis man kan få det, eller med en ny uddannelse... Jeg vil bare ud af ledighedssystemet nu!!!
Anmeld