Rengøring af barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Den kommende far

Vi har fået et gammelt skrammel af en barnevogn foræret, som vi vil bruge som altanbarnevogn - men hvordan gør jeg den bedst rent? Jeg har pillet alt det af, der kunne tages af og smidt det i vaskemaskinen, men hvad med resten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

L&V

Den kommende far skriver:

Vi har fået et gammelt skrammel af en barnevogn foræret, som vi vil bruge som altanbarnevogn - men hvordan gør jeg den bedst rent? Jeg har pillet alt det af, der kunne tages af og smidt det i vaskemaskinen, men hvad med resten? 

Er det bare almen snavs eller fugt osv??

Anmeld

7. juli 2012

Den kommende far

Månsson skriver:

Er det bare almen snavs eller fugt osv??

Jeg tror ikke der er fugt, vil bare gerne gøre den helt fuldstændig ren, inden Viktor skal i den

Anmeld

7. juli 2012

L&V

Jeg tror ikke der er fugt, vil bare gerne gøre den helt fuldstændig ren, inden Viktor skal i den

Så ville jeg bare ta en gang rodalon og putte det i noget vand også skure den godt med det også lade den luft tørre rigtig godt.. Stellet kan man højtrygsrense også ri syrefri olie og vd40 i "ledene".. Hvis der er fugt så har matas et vidundermiddel jeg ville prøve os hvis der er vanskelige pletter

Anmeld

7. juli 2012

dukke

Du kan tøre den af med rhodalen

Anmeld

7. juli 2012

Den kommende far

Hvor kan man købe rodhalon?

Anmeld

7. juli 2012

L&V

Hvor kan man købe rodhalon?

I de fleste fødevare butikker eller matas

Anmeld

7. juli 2012

Den kommende far

Månsson skriver:

I de fleste fødevare butikker eller matas

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.