Mor og meget mere skriver:
Jeg forstår ikke ideen med at lægge et emne op til debat - skrive et langt startindlæg og spørge andre, hvordan deres opfattelse af emnet er - og så bare holde sig væk uden på nogen måde at tilkendegive, at man har læst den respons, der er kommet. På den måde bliver hele jo blot lange monologer og ikke dialog - med mindre altsåde, der bidrager til tråden, kommer i debat med hinanden.
Jeg tænker ikke så meget på konkrete problemstillinger, men mere overordnede emner, som typisk lægger op til længere besvarelser fra andre.
Når man så har skrevet et længere svar - og en håndfuld andre har gjort det samme - dør tråden af sig selv, og ofte kan man så se, at TS lægger op til en ny debat kort efter - og bliver væk igen.
Er det bare mig?
Hej.
Tak for rappet af vognstangen
Jeg tager det bestemt til mig. Jeg er nemlig "god" til at være denne trådstarter, som folk i denne tråd synes, er ret irriterende.
Jeg læser alle folks indlæg til min tråd, men får simpelthen bare ikke svaret alle. Og hvis jeg få svaret, er det ofte kun ganske få.
Sorry... Jeg skal nok tænke over det og prøve at blive bedre med det.
Tak for lige at gøre mig opmærksom 
(tror ikke, det var til mig, ell kun mig, men jeg vil prøve at oppe mig i hvert fald
)
Anmeld