Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er ny bruger herinde.
Har termin 10/3-2013 efter egen beregning. Har i forvejen datteren Isabella på 10,5 måned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej med dig og i andre herinde, selvom vi ikke er mange endnu.
Jeg hedder Maja, er 29 år og gravid med mit andet barn. Termin d. 8/3-13 indtil videre. Har Marie på snart 2 år, fra august 2010.
Hejsa!! Jeg hedder Janne og er 31 år gammel. Jeg venter sammen med min dejlige kæreste vores første barn den 8/3-13 (indtil videre)
Vores lille spire er lavet ved hjælp af IUI-H, efter at have prøvet i lidt mere end et år.
Hej
Jeg venter mit 4 barn. Har tabt 3 gange så håber inderligt denne blir siddende. Men er pånuværende tidspunkt længere henne end jeg har været med dem jeg har tabt.
livhemdrup skriver: Hej Jeg venter mit 4 barn. Har tabt 3 gange så håber inderligt denne blir siddende. Men er pånuværende tidspunkt længere henne end jeg har været med dem jeg har tabt.
Det var dog en trist forhistorie Jeg for dig og for os alle herinde
Har du andre børn, eller er det her dit første barn?
pastry26 skriver: Det var dog en trist forhistorie Jeg for dig og for os alle herinde Har du andre børn, eller er det her dit første barn?
JegJeg har 3børn i forvejen. Hvad med dig
livhemdrup skriver: JegJeg har 3børn i forvejen. Hvad med dig
Det må være skønt med 3 børn!! (og snart 4!)
Det er vores første barn. Så alting er meget nyt og lidt uvirkeligt..
pastry26 skriver: Det må være skønt med 3 børn!! (og snart 4!) Det er vores første barn. Så alting er meget nyt og lidt uvirkeligt..
Ka jeg godt forstå. Selvom dette blir 4 barn så er der dog meget man ik ka huske syns jeg.
Håber det er lykkens gang denne gang
Dina, mor til Isabella Emilie skriver: Håber det er lykkens gang denne gang
Tak. Håber jeg os. Men så da hjerte blink her den anden dag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128