Forslag til gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Pige2009

Min moster har snart rund fødselsdag og vi vil som en ekstra gave gave give  hende en oplevelse hver måned det efterfølgende år. F.Eks giver min bror hende blomster i en måned, min mor en biftur og min kusine en julekalender i december. Jeg bager brunkager/småkager slut november men jeg mangler én ting mere at give. 

Så hjælp mig piger - har I nogen forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Dot D

min søster og jeg lavede sådan en kalender til vores mor, der havde vi også "maddage" på, altså at en af os kom og laved en lækker gang aftensmad  til mor og far... vi havde også en forskønnelsesdag på, hvor vi alle tre tog på skønhedsklinik, og så bagedag, kreativ dag.... så lidt ala jeres

Anmeld

7. juli 2012

Lunae

Baagøe skriver:

Min moster har snart rund fødselsdag og vi vil som en ekstra gave gave give  hende en oplevelse hver måned det efterfølgende år. F.Eks giver min bror hende blomster i en måned, min mor en biftur og min kusine en julekalender i december. Jeg bager brunkager/småkager slut november men jeg mangler én ting mere at give. 

Så hjælp mig piger - har I nogen forslag?

Jeg tænker Wellness, en tur til frisøren eller en middag eller noget?

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

Dot D skriver:

min søster og jeg lavede sådan en kalender til vores mor, der havde vi også "maddage" på, altså at en af os kom og laved en lækker gang aftensmad  til mor og far... vi havde også en forskønnelsesdag på, hvor vi alle tre tog på skønhedsklinik, og så bagedag, kreativ dag.... så lidt ala jeres

Den med wellness tænker jeg lige over Måske en tur til fodmassage eller lign

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

Lunae skriver:

Wellness tror jeg måske, jeg overvejer

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Lunae skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.