Nu kommer de

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

SaNiNa

Naia fik sin første tand fredag d. 22 juni og siden har vi bare haft så nætter med feber og hun ikke har kunne finde ro.

igår aftes da vi så kom hjem fra camping kigger jeg hende lige i munden da jeg killede hende og fuck der er 4 tænder på vej i undermunden.

Så der da ikke noget at sige tl hun piver lidt, så nu skal jeg ved og have fat på noget mere aftamed så hun kan få en rolig nat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Naia fik sin første tand fredag d. 22 juni og siden har vi bare haft så nætter med feber og hun ikke har kunne finde ro.

igår aftes da vi så kom hjem fra camping kigger jeg hende lige i munden da jeg killede hende og fuck der er 4 tænder på vej i undermunden.

Så der da ikke noget at sige tl hun piver lidt, så nu skal jeg ved og have fat på noget mere aftamed så hun kan få en rolig nat.

Puha sikke en omgang, laura er ved at få de to øverste fortænder det er godt nok os noget af en omgang.. Når de første er kommet så pipler de da virkelig frem

Anmeld

7. juli 2012

Sifling

Iiih, Jolan har stadigvæk kun to i undermunden, og dem har han haft siden han var 6 måneder.. Ingen tegn på der er flere på vej

Anmeld

7. juli 2012

L&V

Sifling skriver:

Iiih, Jolan har stadigvæk kun to i undermunden, og dem har han haft siden han var 6 måneder.. Ingen tegn på der er flere på vej

Når du mindst venter det så kommer de

Anmeld

8. juli 2012

RiUL

SaNiNa skriver:

Hjælper det der aftamed?

Vi har fået det der bedøvende på recept, men synes stadig han er påvirket, og Olivers tænder har ikke travlt når de skal bryde igennem, den 6. tand er på vej, og det går laaaaangsomt

Anmeld

8. juli 2012

SaNiNa

RiUL skriver:

Hjælper det der aftamed?

Vi har fået det der bedøvende på recept, men synes stadig han er påvirket, og Olivers tænder har ikke travlt når de skal bryde igennem, den 6. tand er på vej, og det går laaaaangsomt

Ja det syntes jeg, hun bliver mere rolig ikke at al smerten forsvinder men hun slapper mere af.

Det kan købes på apoteket i håndkøb. Vi brugte det også til Nicklas for han fik også alle sine tænder på en gang

Anmeld

8. juli 2012

SaNiNa

Vi har i dag talt hele 7 tænder som er på vej og hun kan bare ikke rigtig finde ro.

Så hvis hun ikke snart flad helt om må vi nok ty til noget mere beroligende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.