Medicin og de dumme bivirkninger :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Anonym trådstarter

En enkelt spørgsmål fra mig . Som jeg håber nogle af jer søde derude ved lidt mere om en jeg . 

I 5 uger har jeg nu taget anti depressiv medicin paroxetin ! Og psykiater har nu sat mig dobbelt op . Altså til 40 mg , så det harejer taget idag . Jeg rejser 14 dage til Tyrkiet søndag . Og min frygt er alvorlige bivirkninger ! 

Jeg har ikke rigtig haft bivirkninger af 20 mg . 

Men kam jeg få bivirkninger af at sætte forbruget op ?

Håber i kan hjælpe mig . 

I forvejen har min puls i mange år været svingende . Nogle gang lav andrehurtig . Jeg skal ikke lave ret megt så banke den der ud af . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

En enkelt spørgsmål fra mig . Som jeg håber nogle af jer søde derude ved lidt mere om en jeg . 

I 5 uger har jeg nu taget anti depressiv medicin paroxetin ! Og psykiater har nu sat mig dobbelt op . Altså til 40 mg , så det harejer taget idag . Jeg rejser 14 dage til Tyrkiet søndag . Og min frygt er alvorlige bivirkninger ! 

Håber i kan hjælpe mig . 

I forvejen har min puls i mange år været svingende . Nogle gang lav andrehurtig . Jeg skal ikke lave ret megt så banke den der ud af . 

Jeg tror ikke, at du får alvorlige bivirkninger, når du ikke har haft dem ved de 20 mg

Ønsker dig en helt fantastisk ferie

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg tror ikke, at du får alvorlige bivirkninger, når du ikke har haft dem ved de 20 mg

Ønsker dig en helt fantastisk ferie

Mange tak  

Og god sommer til dig også 

Anmeld

7. juli 2012

Savannah

Læs indlægssedlen og evt. på www.medicin.dk . Der er ikke ret stor risiko for at du får alvorlige bivirkninger, de er for det første sjældne og for det andet så tager du allerede 20 mg så din krop er mere tolerant
Jeg har aldrig fået flere bivirkninger ved at gå op i dosis og jeg har efterhånden gjort det et par gange. Ingen grund til bekymring
God ferie.

Anmeld

7. juli 2012

L83

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe mig . 

Jeg ville vente til efter ferien. Jeg fik bivirkninger af at gå op i min medicin . Og det var kun 25 mg

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

L83 skriver:

Jeg ville vente til efter ferien. Jeg fik bivirkninger af at gå op i min medicin . Og det var kun 25 mg

Hvilke bivirkninger og hvor hurtigt efter fik du dem ?

Anmeld

7. juli 2012

L83

Anonym skriver:

Hvilke bivirkninger og hvor hurtigt efter fik du dem ?

Jeg blev meget træt , indelukket, trist og hovedepine . Det var efter en uges tid

Anmeld

7. juli 2012

wamse

Jeg tænker at du selvfølgelig skal tage den medicin, som din psykiater siger, for det siger han/hun jo af en årsag.

Vi kan ikke her inde sidde og rådgive dig til at du skal vente med at starte op med din ekstra dosis, for ingen af os kender grunden til, at du bliver sat op.

Anmeld

7. juli 2012

K&S

wamse skriver:

Jeg tænker at du selvfølgelig skal tage den medicin, som din psykiater siger, for det siger han/hun jo af en årsag.

Vi kan ikke her inde sidde og rådgive dig til at du skal vente med at starte op med din ekstra dosis, for ingen af os kender grunden til, at du bliver sat op.

HELT ENIG...!

Håber du får en dejlig ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.