Mens på vej i 8. Uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Sunsmile

Jeg er 8+4 og har en følelse af at der er mens på vej, sys nu mine graviditetsymptomer er dalet og udskiftet med følelsen af mens på vej.

Jeg sku ha min mens imorgen 7/7 hvis jeg ikke var gravid. Der er kommet lidt brunt udflåd hver gang jeg har været på wc og det spænder på en helt anden måde i underlivet end de her ligamentssmerter.

Er der andre som har haft erfaring med det, kan det være en abort.

Skal først til lægen på mandag, så håber bare at min krop bare lige reagere anderledes på det her tidspunkt hvor jeg normalt ville få mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Rikke S

Da jeg var 6 (6+4) uger henne i min 1. graviditet begyndte jeg at bløde meget voldsomt, efter 3 dage med voldsomt opkast, spændninger og kramper i maven. Det var en abort, men vi fandt grundet indlæggelse ud af, at jeg ventede tvillinger, og Noah blev gudskelov hængende til uge 37 .

Jeg fik under indlæggelsen at vide, at 20 % af alle kvinder pletbløder, når de skulle have deres menstruation, så du skal ikke være nervøs. Håber det bare er en pletblødning, men tror ikke du ville være i tvivl ved en abort.

Knus og forhåbningsfulde (er det et ord, eller blander jeg forventningsfulde og håbefulde sammen) tanker fra Rikke

Anmeld

6. juli 2012

Happiness

Jeg havde fornemmelsen at mens var på vej hver evig eneste måned, hvor jeg oprindeligt skulle have den.

Ved ikke om det er det samme, men jeg blev også rigtig bange de første måneder. Men det blev efterhånden bedre, men det var en hård tid. Og først efter uge 20 slappede jeg af, og tænkte ikke så meget over de smerter mere.

Håber det er det samme og baby vokser sig stor og stærk!

Anmeld

7. juli 2012

Sunsmile

Jeg er meget glad for jeres svar, det var virkelig betryggende inden jeg sku sove.
Rart at vide at det er normalt at pletbløde ved mens og at jeg ikke er den eneste som har mens fornemmelser hvor jeg normalt sku ha det

Hvor er det skønt at se i har fået et dejlig barn

Anmeld

7. juli 2012

jack

Sunsmile skriver:

Jeg er 8+4 og har en følelse af at der er mens på vej, sys nu mine graviditetsymptomer er dalet og udskiftet med følelsen af mens på vej.

Jeg sku ha min mens imorgen 7/7 hvis jeg ikke var gravid. Der er kommet lidt brunt udflåd hver gang jeg har været på wc og det spænder på en helt anden måde i underlivet end de her ligamentssmerter.

Skal først til lægen på mandag, så håber bare at min krop bare lige reagere anderledes på det her tidspunkt hvor jeg normalt ville få mens.

Jeg havde mens lignende smerter i uge 4-8 og 12... lægen sagde at det var meget normalt da det var der jeg normalt skulle ha min mens... nogle mærker det mere end andre... så der skulle ikke være den store fare

Anmeld

7. juli 2012

Sunsmile

Tak for hjælpen. Men ka ikke lå vær at tænke om der er noget galt når jeg får de her mens-smerter samtidig med det her brune udflåd, sys der har været flere menslignende smerter idag og mere udflåd, med en lille smule rødt i 2 gange.

Men jeres oplevelser hjælper mig meget til at holde humøret oppe og så ska jeg jo heldigvis til lægen på mandag så kan han forhåbentlig betrygge mig med at alt er ok

Anmeld

8. juli 2012

christina92

Jeg blødte omkring uge 12 lige efter NF, og var sikker på det var forbi, men blødningen holdt hurtig op og bebse havde det skønt.

Jeg har flere gange igennem graviditeten haft ret voldsomme mens smerter og har en dejlig livlig pige i mavsen

Anmeld

8. juli 2012

Sunsmile

Dejligt at din lille pige har det godt inde i mavsen. Er det ikke en fed fornemmelse at mærke liv?
Det er en af de ting jeg ser meget frem til

Anmeld

8. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Sunsmile skriver:

Det er faktisk meget almindeligt at bløde på det her tidspunkt. Pga den øgede blodmængde i kroppen er slimhinderne mere sarte

Så jeg tror ikke, der er noget at bekymre sig om

/ Taco78 

Anmeld

8. juli 2012

havana

Jeg blødte også på det tidspunkt, og har i dag jordens dejligste pige på præcis 10 mdr i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.