Ønsker tegninger i forhold til organerne ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.558 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Princesspigen

jeg ønsker at finde nogle billeder/tegninger af hvor baby, moderkage, livmorder ligger inde i kroppen i forhold til de andre organer..

sådan lidt for bedere at forstår hvad jeg kan mærke hvor når baby bevæger sig, sparker og fylder..

har søgt men ved ikke hvad jeg skal søge for de tegninger jeg finder kan man kun se baby i maven og ikke de andre organer så jeg har svært ved at forstå fx hvordan det kan rykke på organerne og sådan

kan nogle hjælpe ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

GUSO

Princesspigen skriver:

jeg ønsker at finde nogle billeder/tegninger af hvor baby, moderkage, livmorder ligger inde i kroppen i forhold til de andre organer..

sådan lidt for bedere at forstår hvad jeg kan mærke hvor når baby bevæger sig, sparker og fylder..

har søgt men ved ikke hvad jeg skal søge for de tegninger jeg finder kan man kun se baby i maven og ikke de andre organer så jeg har svært ved at forstå fx hvordan det kan rykke på organerne og sådan

kan nogle hjælpe ? ? ?

Hej.. Kan ikke lige hjælpe dig, men kunne godt selv tænke mig at se en illustration... . Camilla

Anmeld

6. juli 2012

2babygirls

Princesspigen skriver:

kan nogle hjælpe ? ? ?

Ved at udstillingen bodys har en gravid kvinde i 8 mdr hvor man kan se det meste inde i maven.

Prøv at google det billede.

Anmeld

6. juli 2012

quindelist

Princesspigen skriver:

kan nogle hjælpe ? ? ?

Der er mange gode animationer af den slags på youtube (bliver brugt flittigt til eksamenslæsning her i huset )

Jeg sidder lige på mobilen så kan ikke finde link for dig, men prøv dig frem med søgeord som abdomen, uterus, intestines

Ellers må du på biblioteket efter et anatomisk atlas -jeg brugerdet af A. Gilroy fra Forlaget Thieme, som jeg er meget glad for. Aner ikke om man kan låne dem på et alm bibliotek, men forsøget værd.

Anmeld

6. juli 2012

2babygirls

Princesspigen skriver:

kan nogle hjælpe ? ? ?

Hvis du søger efter bodies gravid kvinde og slår over på billeder er den på første side

Anmeld

6. juli 2012

Princesspigen

har nu prøvet på de forskellige søgninger i forskellige foreslog, og kan ikke finde noget nogle steder    

ikke af sådan noget som jeg søger ihværtifal..

Anmeld

7. juli 2012

Pikku Myy

har nu prøvet på de forskellige søgninger i forskellige foreslog, og kan ikke finde noget nogle steder    

ikke af sådan noget som jeg søger ihværtifal..

Mener du noget som det her:

http://www.eanatomi.dk/shop/graviditet-plakat-70x100-2210p.html

Der godt nok er noget småtteri.

Eller hvis du scroller ned på denne side:

http://www.oismeblog.com/2011/12/meg-os-preggo-lifesavers.html

Anmeld

7. juli 2012

tekop89

Sådan nogle? 

Som graviditeten udvikler sig, skubbes tarmene opad. De ligger op mod mavesækken og mavesækken ligger op mod leveren til venstre for milten og dækker bugspytkirtlen.

Nedadtil og fortil ligger blæren og nedadtil og bagtil ligger rectum og den sidste del af tyktarmen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2012

Princesspigen

Pikku Myy skriver:

Mener du noget som det her:

http://www.eanatomi.dk/shop/graviditet-plakat-70x100-2210p.html

Der godt nok er noget småtteri.

Eller hvis du scroller ned på denne side:

http://www.oismeblog.com/2011/12/meg-os-preggo-lifesavers.html

ar ja lige precis

tak skal du have

Anmeld

7. juli 2012

Flowers

Princesspigen skriver:

kan nogle hjælpe ? ? ?

Jeg har haft held med at søge på engelsk...

her er et af de link jeg fandt, ikke det bedste men det andet er blevet væk for mig.

http://www.msichicago.org/whats-here/exhibits/you/the-exhibit/your-beginning/make-room-for-baby/interactive/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.