Hvor længe kunne I skjule maven anden gang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

Godaften og god sommer kære damer

Hvor længe gik der hos jer før maven blev stor?

Når jeg sammenligner billeder, så er min mave her i 7. Uge samme størrelse, som da jeg var 20 uger henne ved min første Og vejede kun et par kilo mere denne gang end første gang

Min kæreste er sikker på der er 2, men så heldige et vi nok ikke, men en guldklump er også meget mere end ubeskrivelig fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

Når jeg sammenligner billeder, så er min mave her i 7. Uge samme størrelse, som da jeg var 20 uger henne ved min første Og vejede kun et par kilo mere denne gang end første gang

Min kæreste er sikker på der er 2, men så heldige et vi nok ikke, men en guldklump er også meget mere end ubeskrivelig fantastisk!

2 gang var jeg stor nok til at passe ventebukserne i uge 8 ca.

Denne gang er det voldsomt. Jeg ser allerede gravid ud og jeg  har først testet positiv i dag

Tillykke med din spire

Anmeld

6. juli 2012

LinLin

Uge 9-10....

Anmeld

6. juli 2012

Maise86

2. gang kunne jeg skjule det indtil uge 25. Ca. Jeg var underligt nok langt mindre i anden graviditet end i første

Anmeld

6. juli 2012

Lise

2. gang kunne det ses allerede omkring uge 7-8. Der tog jeg ventebukser på.

Vi var til en scanning 8+?, og der var jeg glad for en jeg kunne se en levende baby, og min kæreste var glad for han KUN kunne se ÉN baby

Anmeld

6. juli 2012

Rikke S

Omkring uge 6-8 kunne jeg selv se det tydeligt. Min mand kunne se det fra uge 8 og familien også omkring uge 8-10 stykker . Derefter gik det bare stærkt..

Anmeld

6. juli 2012

Solstrålebørn

Jeg kunne ikke skjule den mere da jeg var 7-8 uger henne...

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar piger + sjovt der er sådan en forskel

Anmeld

9. juli 2012

LR85

Jeg havde meget luft i maven, som kunne ligne gravid mave de første mange uger. 

Men den rigtige gravidmave kom da jeg var 15 uger henne

Anmeld

9. juli 2012

tinasmor

Anonym skriver:

Første gang var det ca uge 12. Anden gang ca uge 18-19

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.