Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og vil gerne bruge noget makeup der ikke er skadeligt for baby, altså uden parfume og parabener
Hvor køber man det henne? Er det noget Matas eller Bodyshoppen har?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og vil gerne bruge noget makeup der ikke er skadeligt for baby, altså uden parfume og parabener Hvor køber man det henne? Er det noget Matas eller Bodyshoppen har?
På mit lokale apotek kan man købe det, men jeg ved ikke om det er alle apoteker
Amandas-mor skriver: På mit lokale apotek kan man købe det, men jeg ved ikke om det er alle apoteker
Nå ja selvfølgelig havde ikke tænkt på apoteket
Mon det kan købes andre steder Kan forestille mig det er svinedyrt på apoteket hehe
bruge clinique
Kamulla skriver: bruge clinique
Anonym skriver: Nå ja selvfølgelig havde ikke tænkt på apoteket Mon det kan købes andre steder Kan forestille mig det er svinedyrt på apoteket hehe
Så vidt jeg husker var det svinedyrt, men jeg bruger ikke selv make up så jeg hæftede mig ikke så nøje ved det. Dog købte jeg neglelakken fra samme serie og den var i alt fald svinedyr
Købes hvor og er det helt uden de ting?
Amandas-mor skriver: Så vidt jeg husker var det svinedyrt, men jeg bruger ikke selv make up så jeg hæftede mig ikke så nøje ved det. Dog købte jeg neglelakken fra samme serie og den var i alt fald svinedyr
Tænkte det nok Men okay, alt for baby og vil gerne bruge en smule
Anonym skriver: Købes hvor og er det helt uden de ting?
ja det er uden parabener og allergivenligt
købes i matas mm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128