Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
♥ Vores smukke Freya ♥
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: ♥ Vores smukke Freya ♥
Baby2påvej skriver: Dejligt at kunne se så meget af sit kommende barn.Glæder mig til vi skal have en 3d scanning på vores lille bebs
Dejligt at kunne se så meget af sit kommende barn.Glæder mig til vi skal have en 3d scanning på vores lille bebs
Det er også en dejlig oplevelse sys jeg ♥
Vi var også afsted da jeg var gravid med vores søn ♥
nuurh hvor er hun fin..
MorDk skriver: Det er også en dejlig oplevelse sys jeg ♥ Vi var også afsted da jeg var gravid med vores søn ♥
Baby2påvej skriver: Det er så vildt hvad man kan få lov at se. Ved vores pige var jeg i uge 32 og havde ikke vildt meget fostervand så hun lå med næsen helt oppe mod moderkagen
Det er så vildt hvad man kan få lov at se. Ved vores pige var jeg i uge 32 og havde ikke vildt meget fostervand så hun lå med næsen helt oppe mod moderkagen
Jeg blev scannet i over 1 time... for de måtte prøve på alle mulige måder... da hun også lå og puttede sig *S* Hun lå også med hovedet opad og så kan det være lidt sværer sagde hende den første der scannede mig. MEN den anden JM der scannede mig fik taget rigtig mange gode billeder... i mange gode vinkler. Hun var ret god!
MorDk skriver: Jeg blev scannet i over 1 time... for de måtte prøve på alle mulige måder... da hun også lå og puttede sig *S* Hun lå også med hovedet opad og så kan det være lidt sværer sagde hende den første der scannede mig. MEN den anden JM der scannede mig fik taget rigtig mange gode billeder... i mange gode vinkler. Hun var ret god!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128