Respekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Puha, jeg har lige fundet ud af / opdaget at jeg har mellemøresbetændelse!! og F#@¤! DET GØR ONDT!!!!  

Min datter har selv "lige" haft turen.. og hun sagde INTET til det.. kun lige når hun skulle sove... eller var hun oppe og i gang og legede

og her sidder jeg som 22 årig og bare vil tag livet af mig selv og få det her overstået.. sidder og ynker og piver og vil/kan INTET  Det gør så afsindigt ondt - har stået på i en lille uges tid  øv øv

Stor respekt til alle de børn der kommer igennem det (og voksne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Rikkeas

Problembarnet skriver:

Puha, jeg har lige fundet ud af / opdaget at jeg har mellemøresbetændelse!! og F#@¤! DET GØR ONDT!!!!  

Min datter har selv "lige" haft turen.. og hun sagde INTET til det.. kun lige når hun skulle sove... eller var hun oppe og i gang og legede

og her sidder jeg som 22 årig og bare vil tag livet af mig selv og få det her overstået.. sidder og ynker og piver og vil/kan INTET  Det gør så afsindigt ondt - har stået på i en lille uges tid  øv øv

Stor respekt til alle de børnd er kommer igennem det (og voksne)

Øvøvøv, og god bedring!

Anmeld

6. juli 2012

jydeinden

Problembarnet skriver:

Stor respekt til alle de børnd er kommer igennem det (og voksne)

øv bøv.. og ja det gør afsindigt ondt, men det må da have været noget af en omgang, for det burde da snart være ovre

Anmeld

6. juli 2012

Problembarnet

jydeinden skriver:

øv bøv.. og ja det gør afsindigt ondt, men det må da have været noget af en omgang, for det burde da snart være ovre

Det sku man tro, tror desværre bare lige det er begyndt, med ørerne ihvertfald  (har været forkølet og feber i en lille uges tid) og nu har det sat sig på øret

Anmeld

6. juli 2012

Problembarnet

Rikkeas skriver:

Øvøvøv, og god bedring!

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.