Forslag til tøsemiddag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har snart fødselsdag, og i den anledning holder jeg tøseaften for mine nærmeste veninder

Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad jeg skal servere. Sushi bliver for dyrt, og jeg kan ikke selv finde ud af at lave det.

Men planen er at der skal serveres vin til middagen, og ellers drinks. Vi skal desuden nok i byen efterfølgende. Så det må ikke være for tungt.. Let tøsemiddag.

Jeg søger forslag til forret, hovedret og evt. dessert.

Pt har jeg overvejet at lave en daim islagkage på nøddebund og så farve den pink med frugtfarve eller rødbedefarve. Men jeg er ikke helt sikker.

Til velkomst og snack bliver det jordbær overtrukket med hvid og mørk chokolade.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Jeg har snart fødselsdag, og i den anledning holder jeg tøseaften for mine nærmeste veninder

Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad jeg skal servere. Sushi bliver for dyrt, og jeg kan ikke selv finde ud af at lave det.

Men planen er at der skal serveres vin til middagen, og ellers drinks. Vi skal desuden nok i byen efterfølgende. Så det må ikke være for tungt.. Let tøsemiddag.

Jeg søger forslag til forret, hovedret og evt. dessert.

Pt har jeg overvejet at lave en daim islagkage på nøddebund og så farve den pink med frugtfarve eller rødbedefarve. Men jeg er ikke helt sikker.

Til velkomst og snack bliver det jordbær overtrukket med hvid og mørk chokolade.

Hmm evt lakse rolade til forret?
Noget kylling til hovedret? Evt hvor du har fyldt et kyllinge bryst med evt soltørret tomat. Hvad man nu har lyst til

Anmeld

6. juli 2012

A.n.onym.

Hvad med jordskokkesuppe og kammuslinger til forret? Suppen kan man lave i forvejen...

Ti hovedret, hmm..... Hva med noget laks, med ris, babymajs og en hollandaise? 

Til dessert kunne du lave chokolade fondant med hindbærcoulis og vanilieis?

Alle sammen nemme og lette retter og både forret og hovedret kan lanves dagen før og er altid et hit hos "mine tøser"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.