At gå på marked :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Aabye

Nu er der jo snart Vorbasse Marked..
Her går jeg efter guf til hunden, de har nemlig tit billige okse, og svine øre og andre gode ting.. Tørrede lunger, struber, osv osv osv..

I år skal jeg også kigge lidt efter perler og sådan nogen ting.. Ting til kattene, legetøj til knægten og sådanne ting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Silas&Mille

Line - med Bobben skriver:

Nu er der jo snart Vorbasse Marked..
Her går jeg efter guf til hunden, de har nemlig tit billige okse, og svine øre og andre gode ting.. Tørrede lunger, struber, osv osv osv..

I år skal jeg også kigge lidt efter perler og sådan nogen ting.. Ting til kattene, legetøj til knægten og sådanne ting..

Kunne godt tænke mig at komme til Vorbasse marked en gang

Er det nogle bestemte perler du søger?
Min mor har nemlig en masse til salg  

Anmeld

7. juli 2012

lukaj

når jeg er på vorbasse, som er det eneste marked jeg plejer at komme på, der går jeg ikke efter noget specielt. vi kommer der mest for hyggens skyld, og alligevel ender jeg jo altid med at bruge alt for mange penge når de tre dage er gået

jo snacks og godbidder til hunden er noget vi altid sørger for at købe på markedet

Anmeld

7. juli 2012

Aabye

Silas&Mille skriver:

Kunne godt tænke mig at komme til Vorbasse marked en gang

Er det nogle bestemte perler du søger?
Min mor har nemlig en masse til salg  

Nej det er ikke nogen bestemte jeg søger.. Og heller ikke nogen jeg SKAL have.. Men jeg er ved at lave sådan en stor slange til min dreng, og der havde jeg tænkt mig at sy nogle store perler på sådan ned langs ryggen

Du skulle tage at komme afsted til vorbasse.. Det er SÅ hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.