Leder efter "Dysfunktionel far" som rigtig bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Miss BananaHammock

Hej alle

Jeg vil gerne have et eksemplar af Jan Glæsels "Dysfunktionel far" som jeg kan give til min mand i fødselsdagsgave - MEN den er udsolgt alle steder og kan nu kun købes som ebog. Er der nogen der ligger inde med et flot "som ny" eksemplar de gerne vil sælge, eller kender et sted hvor de stadig har bogen på lager?

Mvh Nena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Miss BananaHammock

Hov - det er jan gintberg og ikke glæsel

Anmeld

7. juli 2012

anynom

Hej alle

Jeg vil gerne have et eksemplar af Jan Glæsels "Dysfunktionel far" som jeg kan give til min mand i fødselsdagsgave - MEN den er udsolgt alle steder og kan nu kun købes som ebog. Er der nogen der ligger inde med et flot "som ny" eksemplar de gerne vil sælge, eller kender et sted hvor de stadig har bogen på lager?

Mvh Nena

Jeg er stor fan af den her side, der kan man finde næsten alt.

http://bogtorvet.net/visboger.php?fritekst=dysfunktionel+far&forfatter=&titel=&sprog=&submit=S%F8g

Anmeld

8. juli 2012

Miss BananaHammock

JulieWH skriver:

Jeg er stor fan af den her side, der kan man finde næsten alt.

http://bogtorvet.net/visboger.php?fritekst=dysfunktionel+far&forfatter=&titel=&sprog=&submit=S%F8g

Tak for tippet

Anmeld

8. juli 2012

anynom

Miss BananaHammock skriver:

Tak for tippet

Velbekom

Anmeld

8. juli 2012

Jones

Hvor kan man læse mere og købe den som ebog? Jeg er ikke komplet dysfunktionel, men titlen vækker alligevel min nysgerrighed 

Anmeld

8. juli 2012

Miss BananaHammock

Jones skriver:

Hvor kan man læse mere og købe den som ebog? Jeg er ikke komplet dysfunktionel, men titlen vækker alligevel min nysgerrighed 

Saxo.dk har den vist til lige under 100kr som ebog Det tager 10min fra man har købt til den er leveret.

Anmeld

8. juli 2012

Jones

Miss BananaHammock skriver:

Saxo.dk har den vist til lige under 100kr som ebog Det tager 10min fra man har købt til den er leveret.

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.