Forbistrede internet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

ivfmarie

>( >( >(
Jeg prøver og prøver og prøver... med bliver smidt af konstant >(.
Nu opgiver jeg, og gider ikke bruge mere energi på det. Der kommer en sløv tekniker og tjekker forbindelsen på et tidspunkt, og så kommer der forhåbentlig hul igennem - og bliver ved med at være hul.
Nå, men der er jo ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget... I disse internet-løse dage har jeg fået strikket (jep, det er nemlig det det hedder) en hue, et par vanter og startet på en trøje til Malte!!

Marie - der savner jer, men faktisk er kommet over de væreste abstienser efter 4 dage uden "baby-fix"
(H) (H) (H) (H) (H) (H) (H

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Rasmine

ivfmarie skriver:

>( >( >(
Jeg prøver og prøver og prøver... med bliver smidt af konstant >(.
Nu opgiver jeg, og gider ikke bruge mere energi på det. Der kommer en sløv tekniker og tjekker forbindelsen på et tidspunkt, og så kommer der forhåbentlig hul igennem - og bliver ved med at være hul.
Nå, men der er jo ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget... I disse internet-løse dage har jeg fået strikket (jep, det er nemlig det det hedder) en hue, et par vanter og startet på en trøje til Malte!!

Marie - der savner jer, men faktisk er kommet over de væreste abstienser efter 4 dage uden "baby-fix"
(H) (H) (H) (H) (H) (H) (H

Vi savner os dig. Men godt at høre der stadig er liv i Jer.

Anmeld

11. marts 2008

ka li ja

ja jeg savner dig også:'( kunne slet ikke forstå hvor du var.'men fedt du strikker til malte. ellers ville han jo ingen tøj ha på, stakkels barn!!! er det ikke kun gamle mennesker der kan finde ud af at strikke vanter?!! lol nå nu får jeg snart besøg... og hun har kage med!!! puhaaaaa vægten siger snart stop igen!!

Anmeld

11. marts 2008

heaven

godt at hører du er i live, havde undret mig over hvor du var:)

kram Jannie/heaven, der er kommet med herover fra nb

Anmeld

11. marts 2008

ivfmarie

heaven skriver:

godt at hører du er i live, havde undret mig over hvor du var:)

kram Jannie/heaven, der er kommet med herover fra nb

hej hej...
jeg så dig godt - men har ikke været på længe nok til at sige dav, så det kommer her:
DAV!

Marie - nu men fornyet mod... har været på nettet i ti minutter udan at blive smidt af?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.