Træt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Frøken J.

Har jeres også sådanne dage nogen gange? Rose sover normalt ikke rigtig om dagen, så kan slet ikke finde ud af dagen i dag :O

Hun sov fra et sted mellem 21-22 og så til 7.30. Så var hun vågen til 8.15, hvor hun var helt smadret, så jeg puttede hende, og så sov hun fra 8.30-10.30 (2 timer).

Så var hun vågen en time, men begyndte så at gnide øjne og gabe/pylre. Så puttet igen og sov fra 11.30-13.45 (2 timer og 15 minutter).

Og gud hjælpe mig om så hun ikke blev DØDtræt igen kl. 15.30?? Hun var mega pyller, træt og gned øjne så kunne altså ikke holde hende oppe til 19, og nu har hun sovet 3 kvarter indtil videre, sover stadig!!

Så det vil sige 9,5 timers nattesøvn + 5 timers lur so far Har de bare sådan nogen dage ind imellem eller?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Laulund87

Haha det er dælme da dejligt søde

Maria har også haft dage hvor hun har sovet længe og jeg så har tænkt at hun skulle sove sent til middag, men næ nej hun blev træt TIDLIGERE end normalt. Tror bare de har dage hvor de er ekstra trætte

Anmeld

6. juli 2012

Koen.

Sådan dage har lærke os haft da hun var mindre

Anmeld

6. juli 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Maria har også haft dage hvor hun har sovet længe og jeg så har tænkt at hun skulle sove sent til middag, men næ nej hun blev træt TIDLIGERE end normalt. Tror bare de har dage hvor de er ekstra trætte

Anmeld

6. juli 2012

babymus77

Mine havde det også i forbindelse med varme i vejret.... :-)

Anmeld

7. juli 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Det er ikke så ringe endda

Det er bare svært at passe deres rytme når de gør sådan

Anmeld

7. juli 2012

Frøken J.

tanja. skriver:

Sådan dage har lærke os haft da hun var mindre

ALtså det er da meget rart med ekstra mig-tid, men altså

Anmeld

7. juli 2012

Frøken J.

babymus77 skriver:

Mine havde det også i forbindelse med varme i vejret.... :-)

Nåh ja, kan godt ske det er derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.