Nu var det vidst på tide, at jeg lige fik skrevet kort om at jeg har født og forløbet
:
Fredag den 29/6-12 begyndte jeg at få noget jeg troede var veer, hvilket det så også var fandt vi ud af
kl 16 begyndte de at tage lidt mere til sig, men jeg ville vente med at køre, for ikke at få den der 'ja du så kun 1 cm åben' feedt. Så jeg blev hjemme
Vi har 50 min til syghuset skal det lige siges. Men da der var gået et godt stykke tid, blev jeg overtalt til at køre afsted, og 18.30 er vi så ankommet på holbæk. Og her trasker vi hele syghuset igennem, for at finde føde stuen, av. Vi har ikke været der før, da jeg ændret syghus i uge 37 (lang forklaring)
Nå, men vi når frem og jeg bliver tjekket ca kl 19.00, 3 cm åben. Sådan, det var bedre end 1. Nå, vi bliver rykket til fødestue og jeg får skiftet tøj
Jeg beder om at komme i karbad, men det var ikke særlig rart, da min lænd var rigtig medtaget hvergang jeg fik veer. Kommer tilbage i sengen, og efter lidt tid ca kl 21 beder jeg om at få en blokade lagt, for nu gjorde det bare nas! Jeg bliver tjekket og er 5 cm åben, så hun ringer og beder dem komme. Det skal lige siges, jeg endnu intet smertestillende har fået.
Nå, men her ligger jeg og bander de der veer laaangt væk, for de gør bare nas, og de der læger er sååå lang tid om at komme. 21.45 har jeg så så ondt og føler en træng til at presse, men prøvede at lade vær. De ankommer for at lægge blokaden, men siger jeg føler en træng til at presse når veerne kommer - jeg bliver tjekket inden de skal lægge den, og er nu 21.50 helt åben og han ligger kun 1 cm inde, så ingen blokade til mig 
Jeg har jo så som sagt presse veer og gået fra 5 cm til helt åben og igang med at presse på 50 min, så derfor det gjorde så ondt.
22.13 kommer den mest lille perfekte dreng til verden, han var 50 cm og vejede 2465 g
Tak fordi du læste med