Bør jeg kontakte vagtlægen :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

Min lille dreng på 6 måneder har det rigtig skidt  

håber der er nogen med andre råd end kamille the (for det virker ikke) 

- hoster rigtig meget

- slim i hals og næse

- lidt rød i halsen

- "kaster" slim op

- INGEN apetit, kan slet ikke få noget i ham  

- ingen feber

- smiler stadig på trods af sult og udmattelse

- er hæs

sagen er den at min egen læge så på ham igår, men han kunne ikke gøre noget når der ikke var feber, men nu synes jeg bare det er blevet værre... 

jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, har hævet hovedgærret så han nærmest sidder op og sover, men alligevel bliver det højest til et kvarter ad gangen, dette hr stået på i 5 dage nu, og jeg er ærligtalt også ved at være træt, er alenemor, så der er ikke meget hjælp at hente .. 

jeg er bare ved at have nået et punkt hvor jeg bare slet ikke aner hvad jeg skal stille op. og føler mig så magtesløs .. er så ked af at jeg intet kan gøre for at hjælpe ham    

og min læge havde lovet at ringe når han havde været på sine sygebesøg, men jeg har stadig intet hørt, så det gør jeg nok desværre heller ikke  

kan børnepernoil måske hjælpe ?? 

åhh, er bare så ked af at min lille skat er syg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

2721

Hvis du er fra kbh kan du prøve at kontakte akuttelefoneb, ellers vil jeg sige at jeg er sikken på din læge ringer, når han har lovet det, lægen er jo længere på arbejde ind de har konsultationstid.
Hvad du skal gøre med din lille dreng, ved jeg ikke helt. Med hensyn til børnepanodil, må jeg være dig svar skyldig, hvis han ser ud til at have smerter, er det da en mulighed, men ville ikke selv gøre det uden lægen har været indover når han ikke er ældre.
Stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.