Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne piger.Så har far og jeg været i svømmehallen med Filucca for første gang, og hold da op et hit. Hun var så glad. Hun både smile og grinte lidt med lydDet var noget der passede damen.Hun var også super sej til at dykke Og mor her turde sørme heh Det var jeg lidt i tvivl om inden vi tog hjemmefra. Men det gik bare så godt.Hele 25 min var vi i vandet. Det syntes jeg var flot af at det var første gang, og så endda nu hvor det jo maks er 30 min. Vi fik ikke taget billeder pga. at vi begge var i vandet. Men næste gang må vi hellere få det gjortKnus herfra og god weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Så har far og jeg været i svømmehallen med Filucca for første gang, og hold da op et hit. Hun var så glad. Hun både smile og grinte lidt med lydDet var noget der passede damen.Hun var også super sej til at dykke Og mor her turde sørme heh Det var jeg lidt i tvivl om inden vi tog hjemmefra. Men det gik bare så godt.Hele 25 min var vi i vandet. Det syntes jeg var flot af at det var første gang, og så endda nu hvor det jo maks er 30 min. Vi fik ikke taget billeder pga. at vi begge var i vandet. Men næste gang må vi hellere få det gjortKnus herfra og god weekend
Ih hvor hyggeligt. Jeg glæder mig til vores første tur i svømmehal
N1 skriver: Var i i alm. Svømmehal/basin eller varmtvandsbasin/børnebasin?Vores svømmehal har ikke et varmt basin så er lidt i tvivl om han må komme i
Var i i alm. Svømmehal/basin eller varmtvandsbasin/børnebasin?Vores svømmehal har ikke et varmt basin så er lidt i tvivl om han må komme i
Varmtvandsbassin
Det andet vand er alt alt for koldt.
Der skal de være et par år før de kan/vil deri
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128